«Δεν είναι υποβάθμιση του νέο πακέτο του Game Pass», απαντάει η Microsoft στην FTC

«Δεν είναι υποβάθμιση του νέο πακέτο του Game Pass», απαντάει η Microsoft στην FTC

Η Microsoft απάντησε στους πρόσφατους ισχυρισμούς της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου των Η.Π.Α. (FTC), ότι η αύξηση της τιμής του Game Pass βλάπτει τους καταναλωτές. Στο επίκεντρο της κριτικής που άσκησε η FTC, βρέθηκε το νέο tier του Game Pass, το οποίο όμως δεν προσφέρει πρόσβαση από την πρώτη ημέρα σε νέες κυκλοφορίες.

Συνεχίζει λέγοντας ότι αυτές οι αυξήσεις τιμών είναι ακριβώς αυτή η ζημιά για τους καταναλωτές που ήθελε να αποτρέψει η FTC όταν προσπάθησε να εμποδίσει την εξαγορά της Activision Blizzard. Επίσης, χαρακτήρισε το Standard Game Pass tier ως ένα υποβαθμισμένο γεγονός. Απαντώντας στην FTC, η Microsoft λέει ότι είναι λάθος να αποκαλείται το νέο tier υποβαθμισμένο, καθώς αντικαθιστά το Game Pass for Console που δεν περιλάμβανε online multiplayer. «Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Microsoft ανακοίνωσε αλλαγές στη συνδρομητική της υπηρεσία παιχνιδιών, Game Pass, για να παρέχει στους καταναλωτές ουσιαστικές επιλογές σε διαφορετικά επίπεδα τιμών», αναφέρει. «Η Microsoft προσφέρει ένα νέο πακέτο υπηρεσιών, το Game Pass Standard, το οποίο προσφέρει πρόσβαση σε εκατοντάδες παιχνίδια back- catalog και multiplayer έναντι $14,99/ μήνα». «Είναι λάθος να αποκαλούμε αυτό μια “υποβαθμισμένη” έκδοση του πακέτου Game Pass for Console που καταργήθηκε. Αυτό το προϊόν που καταργήθηκε δεν προσέφερε online multiplayer, το οποίο έπρεπε να αγοραστεί ξεχωριστά για επιπλέον $9,99/ μήνα (με συνολικό κόστος $20,98/ μήνα).

«Ενώ η τιμή του Game Pass Ultimate θα αυξηθεί από $16,99 σε $19,99/ μήνα, η υπηρεσία θα προσφέρει μεγαλύτερη αξία μέσω πολλών νέων παιχνιδιών που είναι διαθέσιμα από την πρώτη κιόλας ημέρα κυκλοφορίας τους». Απαντώντας στην FTC στη δική της κατάθεση την Παρασκευή, η Microsoft λέει ότι είναι λάθος να αποκαλεί την προσφορά της “υποβαθμισμένη”, καθώς η Standard βαθμίδα φέρεται να αντικαθιστά την προσφορά Game Pass για Κονσόλα, η οποία δεν περιελάμβανε online multiplayer. «Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Microsoft ανακοίνωσε αλλαγές στη συνδρομητική της υπηρεσία παιχνιδιών, Game Pass, για να παρέχει στους καταναλωτές πολύτιμες επιλογές σε διαφορετικά σημεία τιμών», αναφέρει. «Η Microsoft προσφέρει ένα νέο επίπεδο υπηρεσιών, το Game Pass Standard, το οποίο προσφέρει πρόσβαση σε εκατοντάδες παιχνίδια back-catalog και λειτουργικότητα για πολλούς παίκτες για S14.99/μήνα. “Είναι λάθος να αποκαλούμε αυτό μια “υποβαθμισμένη” έκδοση της προσφοράς Game Pass για κονσόλα που διακόπηκε. Αυτό το προϊόν που καταργήθηκε δεν προσέφερε λειτουργικότητα για πολλούς παίκτες, η οποία έπρεπε να αγοραστεί ξεχωριστά για επιπλέον 9,99 $/μήνα (με συνολικό κόστος 20,98 $/μήνα).

Επιπλέον, η Microsoft ισχυρίζεται ότι η FTC προσπαθεί να στρέψει την προσοχή της στην αγορά συνδρομών, τώρα που η Microsoft έχει αμβλύνει τους φόβους των ρυθμιστικών αρχών ότι θα έκανε το Call of Duty αποκλειστικότητα του Xbox και αναφέρει ότι «είναι σύνηθες για τις επιχειρήσεις να αλλάζουν τις προσφορές υπηρεσιών με την πάροδο του χρόνου» «Η FTC ίσα που ανέφερε ότι το κοινό μπορεί να δοκιμάσει τη συνδρομή και αντ’ αυτού εστιάζεται στη θεωρία ότι η Microsoft θα απέκλειε το Call of Duty από την κονσόλα της Sony.

Το περιφερειακό δικαστήριο απέρριψε σωστά αυτή τη θεωρία, η οποία τώρα χάνει την ισχύ της από τη δεκαετή συμφωνία της Microsoft και της Sony να διατηρήσουν το Call of Duty στο PlayStation—μια σύμβαση που η Sony ήθελε πολύ να συνάψει». «Ενώ η FTC προσπάθησε τώρα να στρέψει την προσοχή σε υποθέσεις για την αγορά των συνδρομητικών υπηρεσιών η νέα επιστολή της δεν αντιστοιχεί στα επιχειρήματά που παραθέτει». «Αφαιρώντας το γεγονός ότι είναι σύνηθες για τις επιχειρήσεις να αλλάζουν τις προσφορές υπηρεσιών με την πάροδο του χρόνου, οι υποθέσεις της FTC βασίζονταν πάντα στον ισχυρισμό, ότι η Microsoft θα απέκλειε το Call of Duty από τους ανταγωνιστές και ως εκ τούτου θα έβλαπτε τον ανταγωνισμό». «Αλλά όπως και να έχει, το Call of Duty δεν απομακρύνθηκε από όποιον το θέλει. Και δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι βλάπτεται ο ανταγωνισμός: Η συνδρομητική υπηρεσία της Sony συνεχίζει να ανθίζει, ακόμα και αν προσθέτουν λίγα παιχνίδια από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας τους, σε αντίθεση με τη Microsoft». «Η εξαγορά συνεχίζει να έχει οφέλη για τον ανταγωνισμό και τους καταναλωτές, ακριβώς όπως φαίνεται και στην απόφαση του δικαστηρίου».

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC