στις υπηρεσίες της με αυτή τη φορά να είναι “στόχος” η λειτουργία της αναζήτησης. Η νέα υπηρεσία ονομάζεται “Search, plus Your World” και εμφανίζει περιεχόμενο από το Google+ λογαριασμό των χρηστών στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τα αποτελέσματα που μπορεί να εμφανίζονται είναι περιεχόμενο που έχουν μοιραστεί μαζί μας οι φίλοι μας από το Google+, περιεχόμενο από το προφίλ μας στην υπηρεσία, σελίδες του Google+ σχετικές με την αναζήτηση και προφίλ άλλων χρηστών. Θα εμφανίζονται αποτελέσματα ακόμη και αν τα δεδομένα που έχουν διαμοιραστεί στην υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης είναι ρυθμισμένα έτσι ώστε να μην είναι ορατά σε όλους. Φυσικά αυτό το περιεχόμενο δε θα εμφανίζεται σε αναζητήσεις που πραγματοποιούν άλλοι χρήστες της υπηρεσίας, παρά μόνο στις δικές μας.
Επίσης όταν αναζητά κανείς ονόματα εμφανίζονται οι σχετικές επαφές από τους κύκλους του χρήστη στο Google+ για άμεση πρόσβαση σε αυτές. Η δυνατότητα προσωποποίησης μπορεί να απενεργοποιηθεί, αποκλείοντας όμως έτσι και την καταγραφή του ιστορικού αναζητήσεων, η οποία πολλές φορές αποδεικνύεται χρήσιμη, “σερβίροντας” στο χρήστη αποτελέσματα ειδικά διαμορφωμένα με τις συνήθειές του.
To micro blogging κοινωνικό δίκτυο του Twitter αντέδρασε στις αλλαγές αναζήτησης του Google, μέσα από δηλώσεις σε πρακτορεία ειδήσεων αναφέροντας ως άμεση συνέπεια την υποβάθμιση των Tweets στα αποτελέσματα αναζήτησης. Όπως αναφέρει η ανακοίνωση οι αλλαγές της Google είναι “αρνητικές” και θα λειτουργήσουν εις βάρος των χρηστών, των εκδοτών, των οργανισμών και των χρηστών του Twitter. Επισημαίνει επίσης ότι πολλά Tweet αποτελούν τον πιο γρήγορο τρόπο μετάδοσης της επικαιρότητας και με την εμφάνιση των αποτελεσμάτων του Google+ στην κορυφή των αποτελεσμάτων, παραγκωνίζονται τα αποτελέσματά του ζημιώνοντας με αυτό τον τρόπο τους χρήστες.
Η Google απάντησε στα σχόλια του Twitter εκφράζοντας την “έκπληξή” της σχετικά με τα όσα ειπώθηκαν, καθώς όπως αναφέρει ήταν απόφαση της ίδιας της υπηρεσίας του Twitter να μην ανανεώσει το καλοκαίρι τη συμφωνία που είχαν μεταξύ τους, σχετικά με την εμφάνιση των Tweets στα αποτελέσματα αναζήτησης.