Ακόμη πιο στοχευμένες οι διαφημίσεις του Facebook
αυτές είναι τόσες σε αριθμό που είτε θα κουράσουν το χρήστη στην προσπάθεια του να τις διαχειριστεί, είτε θα τον εξοργίσουν λόγω των προσωπικών πληροφοριών που είναι σαφές πια ότι συλλέγει η υπηρεσία.
Εκτός από το διαχωρισμό με βάση το φύλο, την ηλικία και την οικογενειακή κατάσταση λοιπόν, ο διαφημιζόμενος μπορεί να απευθυνθεί επίσης:
– Σε άτομα που μετακόμισαν πρόσφατα
– Σε ανθρώπους που δεν ζουν τη συγκεκριμένη περίοδο με την οικογένειά τους
– Άτομα που έχουν αρραβωνιαστεί για λιγότερους από έξι μήνες
– Άτομα που έχουν αρραβωνιαστεί περισσότερο από έξι μήνες αλλά λιγότερο από ένα χρόνο
– Ανθρώπους που σκέφτονται να αγοράσουν αυτοκίνητο
– Μελλοντικούς γονείς
Οι νέες επιλογές όπως είναι φυσικό θα δώσουν σημαντική ώθηση στη διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook καθώς οι διαφημιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να απευθυνθούν ακριβώς στο κοινό που τους ενδιαφέρει.
Από την άλλη πλευρά, ακόμη και μια τόσο μεγάλη στόχευση ίσως δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα δεδομένου ότι ο αριθμός των χρηστών που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις είναι πραγματικά ελάχιστος.