«Δεν ανταμείβει αρκετά» το Path of Exile 2, σύμφωνα με τους δημιουργούς του

«Δεν ανταμείβει αρκετά» το Path of Exile 2, σύμφωνα με τους δημιουργούς του

Το Path of Exile 2 «δεν ανταμείβει αρκετά» τους παίκτες, όπως παραδέχτηκε η ομάδα ανάπτυξης Grinding Gear Games μέσω ανάρτησης στο επίσημο φόρουμ του παιχνιδιού. Εφόσον το είδος στο οποίο ανήκει το Path of Exile 2 βασίζεται πολύ στο loot και την επιβράβευση των παικτών, μια σειρά αλλαγών έρχονται στο κοντινό μέλλον με σκοπό να βελτιώσουν την εμπειρία των παικτών.

Για αρχή, τα αντικείμενα, τα σπάνια τέρατα, τα νομίσματα και τα map mods παίρνουν προτεραιότητα. «Έρχονται πολλά πράγματα. Η λίστα σε αυτήν την ανάρτηση είναι μερικά από τα πράγματα που θεωρήσαμε ότι έπρεπε να αντιμετωπιστούν επειγόντως. Αυτός είναι τομέας όπου πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί κατά την προσαρμογή, γιατί είναι πολύ δύσκολο να μειώσουμε τον ρυθμό αν τον έχουνε αυξήσει πάρα πολύ», αναφέρει η ανάρτηση. Τα drops από σπάνια τέρατα έχουν ενισχυθεί, με το μπόνους σπανιότητας ανά σπάνιο mod να έχει διπλασιαστεί, το μπόνους ποσότητας ανά σπάνιο mod έχει αυξηθεί κατά 10% και υπάρχει αυξημένη πιθανότητα τα σπάνια τέρατα να έχουν περισσότερα modifiers.

«Αυτές οι αλλαγές θα προκαλέσουν φυσικά την κλιμάκωση των ανταμοιβών από σπάνια τέρατα καθώς φτάνετε σε υψηλότερα επίπεδα, επειδή ο αριθμός των mods που μπορεί να έχει ένα τέρας αυξάνεται κατά τη διάρκεια του campaign και στο endgame», προσθέτει η ανάρτηση. Επιπλέον, τα drop rates διαφόρων νομισμάτων έχουν αυξηθεί, ενώ οι ανταμοιβές για την πρόσθετη δυσκολία των map mods έχουν «αυξηθεί σημαντικά». Άλλες αλλαγές στο Path of Exile 2 περιλαμβάνουν μια βελτίωση στο dodging που αποτρέπει τους παίκτες από το να παγιδεύονται συχνά, νέα checkpoints έχουν προστεθεί για να αποφευχθεί η επανάληψη και σπάνια τέρατα θα εμφανίζονται στο mini map ευκολότερα για να ενισχύσουν την πρόοδο στο endgame.

Από το περασμένο Σαββατοκύριακο που κυκλοφόρησε το παιχνίδι, ο επικεφαλής του Path of Exile 2 προειδοποίησε για ουρές αναμονής και πιθανά προβλήματα με τους servers. Ωστόσο, δεν υπήρξαν πολλά προβλήματα και το παιχνίδι ξεκίνησε πολύ καλά στο Steam, φτάνοντας ένα μέγιστο αριθμό 578.569 ταυτόχρονων παικτών, σύμφωνα με το SteamDB. Αν απολαύσει την επιτυχία του προκατόχου του, το νούμερο θα αυξηθεί και θα «χτίσει» άλλη μια συμπαγή κοινότητα.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC