Δυνατότητα ανάρτησης έως 20 φωτογραφιών ή βίντεο σε ένα gallery προσφέρει πλέον το Instagram
Για όσους έχουν ονειρευτεί να αναρτήσουν περισσότερο οπτικό υλικό στο Instagram -είτε αυτό είναι φωτογραφίες και βίντεο των κατοικιδίων τους, ενσταντανέ από την πιο πρόσφατη, συναρπαστική ταξιδιωτική τους περιπέτεια, ή απλά ένα σύνολο με τις φωτογραφίες του μήνα- η ενισχυμένη δυνατότητα που προσθέτει το Instagram με την τελευταία ενημέρωση φέρνει το όνειρο αυτό λίγο πιο κοντά.
Το Instagram, το οποίο ανήκει στη Meta, ανακοίνωσε σήμερα ότι οι αναρτήσεις σε feed και carousel μπορούν πλέον να έχουν έκταση 20 φωτογραφιών ή βίντεο. Ουσιαστικά, πρόκειται για διπλασιασμό του προηγούμενου ορίου των 10 φωτογραφιών ή βίντεο και, παρότι δεν θα το χρησιμοποιούν οι πάντες σε καθημερινή βάση είναι βολικό να υπάρχει η δυνατότητα να μοιράζεσαι περισσότερο υλικό, εφόσον το επιλέξεις.
Αυτού του είδους οι αναρτήσεις δεν συνοδεύονται μόνο από μια ενδιαφέρουσα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να περιηγούνται στις εικόνες γρήγορα, αξιοποιώντας τις κουκίδες κάτω από τη φωτογραφία, αλλά είναι και ένας θαυμάσιος τρόπος για να μοιραστεί κανείς περισσότερο υλικό από μια δραστηριότητα, μέσα από μία και μόνη ανάρτηση. Οι μηνιαίες συλλογές, με τίτλους όπως “Αναδρομή στον Ιούλιο” ή “Ο Αύγουστος μέχρι στιγμής” έχουν καταστεί ιδιαίτερα δημοφιλείς στην πλατφόρμα, επομένως είναι πιθανό όσοι ήδη δημιουργούσαν τέτοια σύνολα εικόνων να αξιοποιήσουν περισσότερο τις εμπλουτισμένες δυνατότητες που τους προσφέρει η πλατφόρμα.
Προφανώς, δεν είναι υποχρεωτικό να πιάσει κανείς το μέγιστο όριο, καθώς συλλογές μπορούν να δημιουργούνται και να αναρτώνται περιλαμβάνοντας από 1 έως 20 φωτογραφίες, βίντεο ή και τα δύο. Το νέο όριο πλησιάζει περισσότερο σε αυτό που προσφέρει το TikTok, με 35 φωτογραφίες ή βίντεο, επομένως θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως μια προσπάθεια του Instagram να ενισχύσει τη συμμετοχή των χρηστών, σε σύγκριση με μια εφαρμογή που είναι πρώτα και κύρια γνωστή για τα κάθετα βίντεο τα οποία προβάλει.
Η νέα δυνατότητα έχει αρχίσει ήδη να προσφέρεται στους χρήστες του Instagram σε ολόκληρο τον κόσμο. Το τελευταίο διάστημα, μάλιστα, το Instagram έχει αυξήσει τον αριθμό των ενημερώσεων και των ανακοινώσεων νέων δυνατοτήτων, καθώς στα τέλη Ιουλίου διατέθηκε το ΑΙ Studio, προκειμένου να συνδράμει τους μεγαλύτερους χρήστες της πλατφόρμας να επικοινωνούν με τους ακολούθους τους.