Η μεγάλη οικολογική καμπάνια της Gigaset
Η κίνηση αυτή έφερε παράλληλα αισθητή αύξηση στα ποσοστά των πωλήσεων της εταιρείας.
Χρησιμοποιώντας ως μέσο για τη γνωστοποίηση της καμπάνιας το ραδιόφωνο, η Gigaset, προέτρεψε τους Αθηναίους να ανακυκλώσουν την παλιά τους ασύρματη τηλεφωνική συσκευή σε ένα από τα καταστήματα της αλυσίδας «Κωτσόβολος».
Όσοι το έκαναν, μπορούσαν να αποκτήσουν μια οικολογική συσκευή Eco Dect της Gigaset ενώ παράλληλα ενημερώνονταν για όλες τις καινοτομίες της γερμανικής εταιρείας.
Η ενέργεια αυτή απέφερε στην εταιρία σημαντική αύξηση πωλήσεων πάνω από 35% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010, κερδίζοντας σημαντικό μερίδιο στην αγορά της ασύρματης τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Τα ασύρματα τηλέφωνα Gigaset με τις λειτουργίες ECO και ECO+ που διαθέτουν, είναι τα μοναδικά της αγοράς που μπορούν να έχουν μηδενική ακτινοβολία σε κατάσταση αναμονής ή φόρτισης αλλά και μειωμένη ακτινοβολία κατά 80% στη διάρκεια της συνομιλίας.