Η μεγάλη οικολογική καμπάνια της Gigaset

Η μεγάλη οικολογική καμπάνια της Gigaset

 

ωσε με απόλυτη επιτυχία τη νέα της οικολογική καμπάνια που είχε ως στόχο την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των καταναλωτών. 

Η κίνηση αυτή έφερε παράλληλα αισθητή αύξηση στα ποσοστά των πωλήσεων της εταιρείας.

Χρησιμοποιώντας ως μέσο για τη γνωστοποίηση της καμπάνιας το ραδιόφωνο, η Gigaset, προέτρεψε τους Αθηναίους να ανακυκλώσουν την παλιά τους ασύρματη τηλεφωνική συσκευή σε ένα από τα καταστήματα της αλυσίδας «Κωτσόβολος».

Όσοι το έκαναν, μπορούσαν να αποκτήσουν μια οικολογική συσκευή Eco Dect της Gigaset ενώ παράλληλα ενημερώνονταν για όλες τις καινοτομίες της γερμανικής εταιρείας.
Η ενέργεια αυτή απέφερε στην εταιρία σημαντική αύξηση πωλήσεων πάνω από 35% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010, κερδίζοντας σημαντικό μερίδιο στην αγορά της ασύρματης τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Τα ασύρματα τηλέφωνα Gigaset με τις λειτουργίες ECO και ECO+ που διαθέτουν, είναι τα μοναδικά της αγοράς που μπορούν να έχουν μηδενική ακτινοβολία σε κατάσταση αναμονής ή φόρτισης αλλά και μειωμένη ακτινοβολία κατά 80% στη διάρκεια της συνομιλίας.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC