Η πρώτη ταινία με την on line συμμετοχή του κοινού
Η πρώτη κινηματογραφική ταινία στην οποία οι θεατές μπορούν να συμμετάσχουν στη διαμόρφωση του σεναρίου, μέσω των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης, … είναι γεγονός.
Το «Inside», στο οποίο πρωταγωνιστεί η Emmy Rossum («Shameless», «Phantom of the Opera»), αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Intel με την Toshiba και είναι ουσιαστικά ένα πείραμα γύρω από την ψυχαγωγία στην εποχή της κοινωνικής δικτύωσης. Για τη δημιουργία του συνεργάζονται γνωστά ονόματα του Χόλιγουντ, χρησιμοποιώντας πρωτοποριακή τεχνολογία και κοινωνικά δίκτυα. Το φιλμ έχει ως στόχο να δημιουργήσει ένα νέο είδος διαδραστικής ψυχαγωγίας και σκηνοθετείται από τον D.J Caruso («Disturbia», «I Am Number Four», «Eagle Eye») και τον βραβευμένο με Οσκαρ διευθυντή φωτογραφίας Mauro Fiore («Avatar», «Training Day»).
Η Emy Rossum υποδύεται την Κριστίνα, μια εικοσάχρονη γυναίκα η οποία βρίσκεται παγιδευμένη σε ένα δωμάτιο, με μοναδικά της όπλα έναν φορητό υπολογιστή Toshiba Satellite P775 εξοπλισμένο με επεξεργαστή Intel Core i7 δεύτερης γενιάς, καθώς και μια ασφαλή σύνδεση στο Ιντερνετ. Ανήμπορη να προσδιορίσει πού κρατείται και τι της επιφυλάσσει η μοίρα, η Κριστίνα χρησιμοποιεί τον υπολογιστή της για να κινητοποιήσει τους φίλους της στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και την οικογένεια της και όποιον άλλον θα μπορούσε να τη βοηθήσει να ανακαλύψει πού βρίσκεται και πώς θα μπορέσει να αποδράσει.
Το «Inside» πετυχαίνει την άμεση εμπλοκή του κοινού, καθώς του δίνει τη δυνατότητα να συμμετάσχει στο φιλμ μέσα από τα social media. Οι θεατές ενθαρρύνονται να συνδεθούν με την Κριστίνα, να στείλουν tweets με στοιχεία ή να της δώσουν συμβουλές χρησιμοποιώντας τον τοίχο της στο facebook.
Το φιλμ θα προβληθεί υπό τη μορφή επεισοδίων μικρής διάρκειας, το πρώτο από τα οποία θα βγει στον αέρα στις 25 Ιουλίου. Μέχρι τότε οι θεατές καλούνται να χρησιμοποιήσουν τους λογαριασμούς τους στα κοινωνικά δίκτυα και να βοηθήσουν στην αποκωδικοποίηση των διλημμάτων της κεντρικής ηρωίδας, στέλνοντας συμβουλές, γνώμες, ιδέες και διάφορα άλλα στοιχεία. Η ομάδα των σεναριογράφων, της οποίας ηγείται ο βραβευμένος Josh Bodnar, θα ενσωματώνει στο σενάριο κάθε επεισοδίου τα posts που ταιριάζουν καλύτερα στην εξέλιξη της ιστορίας.
Επίσης, ένας θεατής θα έχει την ευκαιρία να πάρει μέρος στο φιλμ, αφού πρώτα περάσει από μια διαδικασία online ακρόασης, η οποία τρέχει από τις 11 έως και τις 20 Ιουλίου στο YouTube. Το καλύτερο από τα βίντεο που θα υποβληθούν θα ενσωματωθεί στην ταινία και η ταυτότητα του δημιουργού του θα συμπεριληφθεί στους τίτλους του φιλμ.
Ανακαλύψτε περισσότερα στο www.theinsideexperience.com