Η FTC θέλει απαντήσεις σχετικά με τις εταιρείες που χρησιμοποιούν τα δεδομένα των χρηστών για “τιμολόγηση παρακολούθησης”

Η FTC θέλει απαντήσεις σχετικά με τις εταιρείες που χρησιμοποιούν τα δεδομένα των χρηστών για “τιμολόγηση παρακολούθησης”

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου ερευνά την “τιμολόγηση παρακολούθησης”, όπου ένας πωλητής μπορεί να αξιοποιήσει τα προσωπικά σας δεδομένα για να αυξήσει κρυφά αυτό που πληρώνετε στο ταμείο.

Η υπηρεσία ζητά από οκτώ εταιρείες “μεσαζόντων” να αποκαλύψουν πώς συνδυάζουν αλγόριθμους υπολογιστών και προσωπικές πληροφορίες των ανθρώπων για να προσαρμόσουν την τιμολόγηση.

“Τώρα οι επιχειρήσεις θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν αυτόν τον τεράστιο θησαυρό προσωπικών πληροφοριών για να χρεώνουν τους ανθρώπους υψηλότερες τιμές”, δήλωσε η πρόεδρος της FTC Lina Khan στην ανακοίνωση της Τρίτης. “Οι Αμερικανοί αξίζουν να γνωρίζουν αν οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν λεπτομερή δεδομένα των καταναλωτών για να αναπτύξουν τιμολόγηση υπό παρακολούθηση”.

Οι οκτώ είναι η Mastercard, η Revionics, η Bloomreach, η JPMorgan Chase, η Task Software, η PROS, η Accenture και η McKinsey & Co, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν τις εταιρείες να εξατομικεύσουν τα προϊόντα τους για τους καταναλωτές. Αλλά οι ίδιες δυνατότητες μπορούν επίσης να επιτρέψουν τη “δυναμική τιμολόγηση” για την αλλαγή της τιμής ενός προϊόντος σε πραγματικό χρόνο με βάση διάφορους αδιαφανείς παράγοντες.

Η FTC αναφέρει ότι πρόκειται για μελέτη και όχι για δράση επιβολής. Παρ’ όλα αυτά, η Επιτροπή ανησυχεί ότι η παρακολούθηση της τιμολόγησης θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ευρέως σε ολόκληρο τον κλάδο, χωρίς να έχει ευαισθητοποιηθεί το κοινό.

“Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές μπορεί πλέον να υπόκεινται σε τιμολόγηση υπό παρακολούθηση όταν ψωνίζουν για οτιδήποτε, μεγάλο ή μικρό, ηλεκτρονικά ή αυτοπροσώπως: ένα σπίτι, ένα αυτοκίνητο, ακόμη και τα εβδομαδιαία ψώνια τους”, έγραψε η FTC στο blog post της.

Η έρευνα της FTC υπόσχεται να τη βοηθήσει να κατανοήσει το πλήρες εύρος της τιμολόγησης παρακολούθησης, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών δεδομένων που αναλύονται και των πωλητών που χρησιμοποιούν την τεχνολογία για τον καθορισμό των τιμών. Η Επιτροπή έχει δώσει στις οκτώ εταιρείες 45 ημέρες προθεσμία για να απαντήσουν.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC