Η Sony αποζημιώνει τους συνδρομητές του PlayStation Plus με 5 επιπλέον ημέρες
![Η Sony αποζημιώνει τους συνδρομητές του PlayStation Plus με 5 επιπλέον ημέρες](https://techit.gr/wp-content/uploads/2025/02/playstation-5-1110x400.webp)
Η Sony ανακοίνωσε ότι οι συνδρομητές του PlayStation Plus θα λάβουν πέντε επιπλέον ημέρες υπηρεσίας ως αποζημίωση για τη διακοπή του δικτύου.
Η Sony ανακοίνωσε ότι οι συνδρομητές του PlayStation Plus θα λάβουν πέντε επιπλέον ημέρες υπηρεσίας ως αποζημίωση για τη διακοπή του δικτύου που διήρκεσε σχεδόν μια ολόκληρη ημέρα. Ο λογαριασμός Ask PlayStation αναφέρει ότι το δίκτυο PlayStation Network (PSN) αντιμετώπισε μια παγκόσμια διακοπή από την Παρασκευή το βράδυ μέχρι το Σάββατο το βράδυ στις Ηνωμένες Πολιτείες, με πολλούς χρήστες να αναφέρουν δυσκολίες στην πρόσβαση στα ψηφιακά τους παιχνίδια ή στη σύνδεση με φίλους στο διαδίκτυο.
Η διακοπή φαίνεται να κορυφώθηκε το μεσημέρι της Σάββατο στην Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ, πριν αρχίσει να μειώνεται κατά το απόγευμα και το βράδυ. Η υπηρεσία επανήλθε στις 7 μ.μ. το Σάββατο, όπως δημοσίευσε το επίσημο λογαριασμό της Sony στο X. Ακολούθησε μια δεύτερη ανάρτηση πέντε ώρες αργότερα, στην οποία η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι “όλες οι υπηρεσίες του δικτύου έχουν πλήρως αποκατασταθεί μετά από ένα τεχνικό πρόβλημα”.
Η διακοπή του PSN έρχεται σε μια περίοδο που το gaming δίκτυο της Sony αποτελεί βασικό στοιχείο για εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της Sony, το PNS είχε πάνω από 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το 2023, γεγονός που το καθιστά ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα παιχνιδιών παγκοσμίως.
Η Sony ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία και ευχαρίστησε την κοινότητα για την υπομονή της. Επιπλέον, όλοι οι συνδρομητές του PlayStation Plus θα λάβουν αυτόματα πέντε επιπλέον ημέρες συνδρομής. Η εταιρεία δεν παρείχε περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με τα αίτια της διακοπής, αλλά επιβεβαίωσε ότι οι υπηρεσίες έχουν πλέον αποκατασταθεί πλήρως. Κατά τη διάρκεια της, οι χρήστες αντιμετώπισαν προβλήματα όπως η αδυναμία σύνδεσης στους λογαριασμούς τους, η πρόσβαση στο PlayStation Store ή η εκκίνηση παιχνιδιών.
Η αδυναμία πρόσβασης στο PSN για μεγάλο χρονικό διάστημα δεν είναι η πρώτη στην ιστορία της Sony. Το δίκτυο έχει αντιμετωπίσει παρόμοια προβλήματα στο παρελθόν, με μια από τις πιο αξιοσημείωτες περιπτώσεις να είναι η μεγάλη διακοπή του 2011, η οποία διήρκεσε για 23 ημέρες και επηρέασε εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Εκείνη την περίοδο, η Sony αντιμετώπισε σοβαρά ζητήματα ασφαλείας και χάκερς έκλεψαν προσωπικά δεδομένα χρηστών.