Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για το πρόγραμμα Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ Β’
Μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, το πρόγραμμα στοχεύει στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της χώρας.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις έως τις 3 Ιανουαρίου 2025 μέσω της ειδικής πλατφόρμας, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς TaxisNet της επιχείρησής τους. Το πρόγραμμα, που υλοποιείται υπό την εποπτεία των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εθνικής Οικονομίας, περιλαμβάνει τέσσερις διακριτές κατηγορίες δικαιούχων.
Τα vouchers κυμαίνονται από 630 έως 1.600 ευρώ, με τα υψηλότερα ποσά να προορίζονται για συμβολαιογράφους και δικαστικούς επιμελητές. Ειδική μέριμνα έχει ληφθεί για επιχειρήσεις σε πληγείσες περιοχές από τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου 2023, οι οποίες δικαιούνται voucher αξίας 990 ευρώ.
Οι επιλέξιμες επιχειρήσεις πρέπει να διαθέτουν ενεργό ελληνικό ΑΦΜ και να μην έχουν λάβει αντίστοιχη ενίσχυση σε προηγούμενο κύκλο του προγράμματος. Καλύπτονται όλες οι νομικές μορφές επιχειρήσεων, από ατομικές έως ανώνυμες εταιρείες.
Το πρόγραμμα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων εφαρμογών διαχείρισης προσωπικού και πελατών, συστημάτων τηλεδιασκέψεων, καθώς και εξοπλισμού όπως tablets, laptops και σταθερούς υπολογιστές.
Η Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ ΜΑΕ), ως φορέας υλοποίησης, έχει διαμορφώσει ένα απλοποιημένο πλαίσιο υποβολής αιτήσεων, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να επιλέξουν μεταξύ αγοράς ή μίσθωσης του εξοπλισμού.
Για τις πληγείσες περιοχές των Περιφερειών Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Θεσσαλίας και Πελοποννήσου, το ποσοστό επιδότησης ανέρχεται στο 90% της επιλέξιμης δαπάνης, αναγνωρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες για ψηφιακό εκσυγχρονισμό μετά τις καταστροφές του Σεπτεμβρίου.
Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται αποκλειστικά μέσω της πλατφόρμας https://beneficiary.digitalsme.gov.gr