Οι άνδρες προτιμούν τα tablets, οι γυναίκες τα e-readers
Τα ποσοστά, βέβαια, δεν είναι συντριπτικά σε καμία περίπτωση. Οι άνδρες αποτελούν το 57% των κατόχων tablets και οι γυναίκες το 61% των κατόχων e-readers. Το πλέον ενδιαφέρον εύρημα είναι ότι σε σχέση με το 2010 οι Αμερικανίδες δείχνουν τώρα να προτιμούν περισσότερο τα e-readers (το αντίστοιχο ποσοστό πριν από λίγους μήνες ήταν 46%). Όσο για τα smartphones, εκεί τα πράγματα είναι απολύτως μοιρασμένα, με τα δύο φύλα να εκπροσωπούνται εξίσου.
Η έρευνα της Nielsen ρίχνει φως και στις ηλικίες. Το σημαντικότερο εύρημα είναι ότι τα tablets αρχίζουν σιγά-σιγά να κερδίζουν όλες τις ηλικιακές ομάδες και όχι μόνο τους νέους ανθρώπους.
Η έρευνα έχει λίγη σημασία για την Ελλάδα ή την Ευρώπη, καθώς αφορά το αμερικανικό κοινό. Αυτό, πάντως, που μπορούμε να κρατήσουμε είναι ότι η αγορά των φορητών συσκευών αλλάζει με ταχείς ρυθμούς κι αυτό πλέον δεν αφορά μόνο τις καθεαυτές συσκευές, αλλά και το κοινό στο οποίο απευθύνονται.