Σε ελεύθερη πτώση οι πωλήσεις tablet… όμως η Apple εξακολουθεί να είναι στη κορυφή!

Σε ελεύθερη πτώση οι πωλήσεις tablet… όμως η Apple εξακολουθεί να είναι στη κορυφή!

Μειωμένες ήταν οι πωλήσεις tablet σε παγκόσμια κλίμακα για το 2023. Σε σύγκριση με το 2022, τα δεδομενα που έχουμε στη διάθεση μας από την Canalys αναφέρονται σε πτώση της τάξεως του 10% . Συγκεκριμένα, για ολόκληρο το έτος, πουλήθηκαν 135,3 εκατομμύρια tablet. Η Apple εξακολουθεί να προηγείται, όπως θα περίμενε κανείς, με μερίδιο αγοράς 40% από τις 54 εκατομμύρια αποστολές της.

Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας με έδρα το Cupertino, παρέμεινε σχεδόν σταθερό σε σύγκριση με το 2022, όταν είχε το 40,4% στο σύνολο αυτής της πίτας. Στα ίδια επίπεδα κινήθηκε και η Samsung, η οποία είναι η νούμερο 2 εταιρεία σύμφωνα με την Canalys, με τις 25,6 εκατομμύρια αποστολές της πέρυσι να της δίνουν το 19% της πίτας, έναντι 19,3% που κατείχε το προηγούμενο έτος.

Στην 3η θέση βρίσκεται η Lenovo με 9,3 εκατομμύρια πωλήσεις, με μερίδιο αγοράς 6,9%, από 7,7% το 2022. Ακολουθεί η Huawei, με 8,3 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 6,1% και η Amazon με 7,7 εκατομμύρια πωλήσεις με μερίδιο μόλις 5,8%.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η Amazon σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση σε μερίδιο αγοράς, καθώς είχε 9,1% το 2022, ενώ η Huawei ήταν η μόνη εταιρεία στο top 5 που είδε κάθε είδους ανάπτυξη – κάποτε είχε μόλις 4,2% της αγοράς το 2022.

Για το 4ο τρίμηνο του 2023, η Huawei άρπαξε την τρίτη θέση από τη Lenovo. Η Apple μετέφερε 14,8 εκατομμύρια συσκευές από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο για μερίδιο αγοράς 39,2%, ακολουθούμενη από τη Samsung με 6,8 εκατομμύρια αποστολές που καλύπτουν το 18% της πίτας. Η Huawei πούλησε 2,8 εκατομμύρια μονάδες και η Lenovo πέτυχε 2,6 εκατομμύρια, ενώ η Amazon έκλεισε το top 5 με 2 εκατομμύρια.

Σε σύγκριση με το 4ο τρίμηνο του 2022, μόνο η Huawei και η Lenovo σημείωσαν ανάπτυξη – ένα τεράστιο 95,4% για την πρώτη, 14,9% για την δεύτερη. Οι πωλήσεις της Apple μειώθηκαν κατά 24%, της Samsung κατά 10% και της Amazon κατά 43,9%. Η συνολική αγορά tablet το τέταρτο τρίμηνο σημείωσε πτώση 11% στις πωλήσεις στα 37,8 εκατομμύρια μονάδες.

Σύμφωνα με ερευνητές της Canalys, η Κίνα και η Ινδία αύξησαν τις πωλήσεις βοηθώντας στην αντιμετώπιση της “επικρατούσας στασιμότητας” σε άλλα μέρη του κόσμου. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αναλυτές αναμένουν ότι η αγορά των tablet θα ανακάμψει φέτος, λόγω των “υγιέστερων επιπέδων αποθέματος και του περαιτέρω περιθωρίου για κυβερνητικές και εμπορικές αναπτύξεις”. Επιπλέον, φέτος θα δούμε “μεγαλύτερη εστίαση” στα αναδιπλούμενα tablet, παρόλο που οι αριθμοί αποστολών δεν θα είναι πολύ υψηλοί λόγω των premium τιμών τους.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC