Σε λίγο καιρό θα κάνουμε τα ψώνια από εικονικά super-market
Η αλυσίδα σούπερ-μάρκετ Tesco δοκίμασε με επιτυχία αυτό το τελευταίας τεχνολογίας σούπερ-μάρκετ στον υπόγειο της Νότιας Κορέας και τώρα ετοιμάζεται να το παρουσιάσει στο Βρετανικό καταναλωτικό κοινό.
Σύμφωνα με την εταιρεία, Cheil World Wide, που συνέβαλε στην κατασκευή και ανάπτυξη του εικονικού καταστήματος, όλοι στην Σεούλ έχουν κάνει δεύτερη φύση τους το κινητό τηλέφωνο.
Την περασμένη βδομάδα η Tesco της Κορέας μετέτρεψε τον σταθμό Hangangjin στην Σεούλ, σε ένα εικονικό σούπερ-μάρκετ, και η δοκιμαστική του λειτουργία έδειξε αύξηση 130% στις διαδικτυακές αγορές και 76% στους διαδικτυακούς πελάτες.
Η επιτυχία αυτή άνοιξε το δρόμο για την κατασκευή περισσοτέρων εικονικών καταστημάτων στην Κορέα και πολύ σύντομα στη Βρετανία. Στα εικονικά αυτά καταστήματα δεν αποκλείεται εντελώς η φυσική παρουσία του προϊόντος, κάτι που αποζητούν οι καταναλωτές σύμφωνα με μία έρευνα 2.000 ατόμων.