Τα μισά έσοδα της βιομηχανίας του gaming προέρχονται από τίτλους για φορητές συσκευές

Τα μισά έσοδα της βιομηχανίας του gaming προέρχονται από τίτλους για φορητές συσκευές

Τα παιχνίδια για φορητές συσκευές απέφεραν το 49% των παγκόσμιων εσόδων της βιομηχανίας των video games το 2023, με το συνολικό ποσό να αντιστοιχεί σε $90,4 δισεκατομμύρια, όπως αναφέρει η νεότερη έκθεση της Adjust. Με στοιχεία από τον Ιανουάριο του 2022 έως και τον Ιανουάριο του 2024, η αναφορά Mobile App Trends 2024 δείχνει αύξηση των εσόδων από αγορές εντός των παιχνιδιών κατά 6% από έτος σε έτος, ενώ η δαπάνη των καταναλωτών για απόκτηση τίτλων μειώθηκε κατά 2% και ανήλθε σε $107 δισ.

Στην πεντάδα των παιχνιδιών με τα πιο πολλά έσοδα είναι το Candy Crush Saga, το Honour of Kings, το Roblox, το Royal Match και το Coin Master. Για το μέλλον, η Adjust προβλέπει πως η δαπάνη για διαφημιστικούς λόγους θα φτάσει τα $103 δισ. το 2024 και τα $131 δισ. το 2025. Από την άλλη, οι εγκαταστάσεις παιχνιδιών και τα sessions μειώθηκαν κατά 2% και 7% αντίστοιχα. Όμως το τελευταίο τρίμηνο του 2023, οι εγκαταστάσεις κατέγραψαν αύξηση σε ποσοστό 7% από έτος σε έτος. Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στην Κεντρική και Λατινική Αμερική με 19%, ενώ ακολούθησαν οι περιοχές της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής με 12%, Βόρεια Αμερική με 6% και Ασίας- Ειρηνικού με 3%. Το Subway Surfers είχε τα περισσότερα downloads παγκοσμίως και πίσω του βρέθηκαν τα: Free Fire, Roblox, Ludo King και Candy Crush Saga. Την ίδια περίοδο, το κοινό προτίμησε να εγκαταστήσει και να ασχοληθεί περισσότερο με action games.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC