Το ενδεχόμενο αύξησης του κόστους συνδρομής στο Chatbot AI εξετάζει η OpenAI
Τα στελέχη της OpenAI έχουν συζητήσει την αύξηση του κόστους συνδρομής στα επερχόμενα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, όπως το Strawberry, το οποίο επικεντρώνεται σε διαδικασίες εξαγωγής λογικών συμπερασμάτων, καθώς και σε μια νέα ναυαρχίδα, στην κατηγορία των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων, με την ονομασία Orion, όπως ανέφερε ρεπορτάζ του Information την Πέμπτη.
Στο πλαίσιο προκαταρκτικών συζητήσεων στους κόλπους της εταιρείας, συζητήθηκαν τιμές συνδρομής που κυμαίνονταν έως και τα 2.000 δολάρια το μήνα, αναφέρει το ρεπορτάζ, επικαλούμενο άτομο που έχει άμεση εικόνα των ποσών που έπεσαν στο τραπέζι.
Η OpenAI μέχρι στιγμής δεν έχει σχολιάσει τα όσα αναφέρει το ρεπορτάζ.
Το κόστος συνδρομής στο ChatGPT Plus κοστίζει επί του παρόντος 20 δολάρια το μήνα. Η δωρεάν εκδοχή του μοντέλου χρησιμοποιείται από εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα.
Η OpenAI, το οποίο υποστηρίζεται από τη Microsoft, εξελίσσει ένα έργο με την κωδική ονομασία «Strawberry», με στόχο να δώσει τη δυνατότητα στα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης να εκτελούν έρευνα σε βάθος, όπως ανέφερε αποκλειστικό ρεπορτάζ του Reuters νωρίτερα τον Ιούλιο.
Το Strawberry περιλαμβάνει έναν εξειδικευμένο τρόπο διαχείρισης της λεγόμενης «μετα-εκπαίδευσης» των δημιουργικών μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης της OpenAI, ή αλλιώς την προσαρμογή των βασικών μοντέλων ώστε να βελτιώνουν την απόδοσή τους με συγκεκριμένους τρόπους, αφού έχουν ήδη «εκπαιδευτεί» σε όγκους γενικευμένων δεδομένων, ανέφερε το δημοσίευμα.
Οι συζητήσεις που φέρονται να έχουν πραγματοποιηθεί ως προς την τιμολόγηση των συνδρομών καταγράφονται στον απόηχο ρεπορτάζ σε διάφορα μέσα ενημέρωσης, σύμφωνα με τα οποία η Apple, όπως και η Nvidia, βρίσκονταν σε συζητήσεις προκειμένου να επενδύσουν στην OpenAI, στο πλαίσιο ενός νέου γύρου άντλησης κεφαλαίων, ο οποίος ενδέχεται να οδηγήσει σε μια αποτίμηση για την εταιρία που δημιούργησε το ChatGPT που θα υπερβαίνει τα από 100 δισεκατομμύρια δολάρια.
Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα η OpenAI ανακοίνωσε ότι το δημοφιλές chatbot είχε συγκεντρώσει περισσότερους από 200 εκατομμύρια εβδομαδιαίους ενεργούς χρήστες, διπλασιάζοντας τον αριθμό που είχε ανακοινωθεί κατά το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.