Το μεγάλο στοίχημα της Google για το …2ο Facebook
Εάν το Google+ θέλει να γίνει το νέο Facebook , τότε θα πρέπει να αρπάξει το κύριο δημογραφικό γκρουπ των … χρηστών που οδήγησαν το Facebook στην πρωτιά κατά τα πρώτα του βήματα: φοιτητές και νέους οι οποίοι ανανεώνουν πολύ συχνά τα προφίλ τους με φωτογραφίες, πληροφορίες, σχόλια και βίντεο.
Σύμφωνα με αναλυτές αυτή είναι η «μαγική συνταγή» της επιτυχίας μίας ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης.
Η νέα κίνηση της Google μπορεί να βρίσκεται ακόμα σε νεογνικό στάδιο αλλά ήδη η προαναφερθείσα δημογραφική ομάδα των νέων έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται στην υπηρεσία αυτή. Ο λόγος; Τα «γκρουπάκια» με διαφορετικές επιλογές προστασίας προσωπικών δεδομένων και η επικοινωνία μέσω βίντεο – το Facebook προσπαθεί να κάνει κάτι παρόμοιο σε συνεργασία με το Skype – φαίνεται να προσελκύουν τους χρήστες αυτούς.
Πολλοί επίσης φαίνεται να εμπιστεύονται τη Google μόνο και μόνο λόγω του «ονόματος» και της αναγνωρισιμότητας της μάρκας, ενώ άλλοι έχουν κουραστεί από τους χιλιάδες «φίλους» που μπορεί να έχουν συλλέξει στο Facebook, και θέλουν να χρησιμοποιήσουν το Google+ ως μία πιο “συμμαζεμένη” έκδοση των επαφών με τις οποίες επικοινωνούν συχνά χωρίς τον πονοκέφαλο των χιλιάδων updates από φίλους φίλων και απλά γνωστούς.
Η άλλη πλευρά του νομίσματος, όμως, υποδεικνύει το πρόβλημα που θα αντιμετωπίσει το Google+, όπως και οποιαδήποτε εταιρία που προσπαθεί να εισέλθει σε μία αγορά ολιγοπωλίου. Ο γρίφος έγκειται πως το Facebook, πρωτίστως, και το Twitter, σε δεύτερο βαθμό, είναι ήδη εδραιωμένα στη σκέψη των καταναλωτών. Βέβαια, τα πράγματα αλλάζουν γρήγορα στον κόσμο του διαδικτύου.
Λόγου χάρη, ποιος ακόμα κρατά προφίλ στο ΜySpace το οποίο να ενημερώνει τακτικά; Σίγουρα όχι τόσοι όσοι στο Facebook.
To μόνο σίγουρο είναι πως η ενοποίηση των συσκευών και υπηρεσιών της Google θα βοηθήσει πολύ την ανοδική πορεία και το δύσκολο έργο του Google+ αφού όλα τείνουν προς μία συνένωση με τις συσκευές Android, συμπεριλαμβανόμενων και των ταμπλετών που γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς.