Το YouTube μπαίνει στην τηλεόραση
Καθώς τα νέα μοντέλα τηλεοράσεων παρέχουν πλέον πρόσβαση σε διαδικτυακές
υπηρεσίες και οι αυξημένες ταχύτητες σύνδεσης δίνουν τη δυνατότητα
διανομής … οπτικοακουστικού υλικού ακόμη και σε υψηλή ευκρίνεια, τo YouTube δημιουργεί νέα κανάλια, ειδικά σχεδιασμένα για τους χρήστες της πλατφόρμας.
Το Red Bull Media House θα αποτελέσει έναν από τους πρώτους δημιουργούς περιεχομένου στον τομέα αθλημάτων δράσης. Το κανάλι της Red Bull θα λανσαριστεί εκ νέου τον Ιανουάριο του 2012 και θα περιλαμβάνει αποκλειστικές σειρές που θα καταγράφουν την πορεία, τους αγώνες και την καθημερινότητα κορυφαίων αθλητών στον κόσμο, σε αθλήματα όπως τα snowboarding, skateboarding, mountainbiking, surfing και freestyle motocross.
Τα νέα κανάλια υποστηρίζονται από γνωστούς παρουσιαστές και παραγωγούς από την τηλεόραση, τον κινηματογράφο, τη μουσική, την ειδησεογραφία και τον αθλητισμό, καθώς και από μερικές από τις πιο καινοτόμες και πρωτοπόρους εταιρείες παραγωγής περιεχομένου. Στόχος είναι η δημιουργία μιας νέας εμπειρίας θέασης, που θα αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες της πλατφόρμας του YouTube, η οποία είναι διαθέσιμη παγκοσμίως για μια ευρεία γκάμα συσκευών επικοινωνίας και διασκέδασης.