Τo Facebook φιλοξένησε το 31,2% των display διαφημίσεων στις ΗΠΑ

Τo Facebook φιλοξένησε το 31,2% των display διαφημίσεων στις ΗΠΑ

Το Facebook αύξησε δραματικά το μερίδιο αγοράς του στις display διαφημίσεις στις ΗΠΑ κατά το πρώτο τρίμηνο του 2011, φτάνοντας σχεδόν το ένα τρίτο αυτής της αγοράς. Το ποσοστό αυτό είναι υπερδιπλάσιο του μεριδίου του κατά το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010.

Τα παραπάνω διαπίστωσε σε έρευνά της η comScore, σύμφωνα με την οποία στο Facebook εμφανίστηκε το 31,2% των διαφημίσεων, από 25,9% κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2010 και 15,6% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010. Με αυτό το ρυθμό το Facebook αναμένεται να ξεπεράσει εύκολα το ένα τρισεκατομμύριο προβολές για το 2011.Ο συνολικός αριθμός των προβολών είναι 1,1 τρισεκατομμύριο κατά το πρώτο τρίμηνο. Ο κοντινότερος ανταγωνιστής του Facebook ήταν το σύνολο των ιστοσελίδων της Yahoo με μερίδιο 10,1%. Η Google, η οποία είναι σχετικά νέα στο συγκεκριμένο είδος διαφημίσεων, είχε το 2,5% του συνόλου.

Η κυριαρχία του Facebook στις display διαφημίσεις του έχει επιτρέψει να αυξήσει τις χρεώσεις του κατά 40% σύμφωνα με κάποια αναφορά, ενώ επιτρέπει σε αναλυτές να τοποθετούν την αξία της Αρχικής Δημόσιας Προσφοράς που αναμένεται να κάνει τον επόμενο χρόνο στην περιοχή των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η έρευνα της comScore μεταξύ άλλων διαπίστωσε ότι η AT&T ήταν και πάλι ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος, τοποθετώντας το 1,8% των συνολικών display διαφημίσεων.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC