Όπου φύγει φύγει τα υψηλόβαθμα στελέχη του Twitter – Παραιτήθηκε η υπεύθυνη του διαφημιστικού τμήματος
Παραιτήθηκε την περασμένη Παρασκευή η υπεύθυνη του διαφημιστικού τμήματος του Twitter, Σάρα Περσονέτε, ακολουθώντας το κύμα φυγής αρκετών υψηλόβαθμων στελεχών και ενισχύοντας την αβεβαιότητα των διαφημιστών μετά την είσοδο του Έλον Μασκ στην εταιρεία.
Η Περσονέτε, που είχε ηγετική θέση στην εξυπηρέτηση των πελατών, ακολουθεί στελέχη της διοίκησης συμπεριλαμβανομένου του πρώην διευθύνοντα συμβούλου Παράγκ Αγκραβάλ, αλλά και του οικονομικού διευθυντή Νεντ Σιγκάλ, τους οποίους ο Μασκ απέλυσε την προηγούμενη εβδομάδα.
Η υπεύθυνη για τους ανθρώπους και την πολυπολιτισμικότητα Νταλάνα Μπραντ ανακοίνωσε χθες με μία ανάρτησή της στο LinkedIn ότι παραιτήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Ο γενικός διευθυντής για τις βασικές τεχνολογίες Νικ Κάλντγουελ επιβεβαίωσε την αποχώρησή του από το Twitter, αλλάζοντας το προφίλ του σε πρώην διευθυντικό στέλεχος της Twitter Inc, από το βράδυ της Δευτέρας.
Η ομάδα του Έλον Μασκ έχει συναντήσεις με διαφημιστές αυτή την εβδομάδα στη Νέα Υόρκη, καθώς οι πελάτες της εταιρίας ανησυχούν όλο και περισσότερο, σχετικά με το ενδεχόμενο αρνητικών επιπτώσεων από την εμφάνιση απρεπούς περιεχομένου δίπλα στις διαφημίσεις τους.
Μία συμμαχία περισσότερων από 40 υποστηρικτικών οργανώσεων συμπεριλαμβανομένης της Εθνικής Ένωσης για την Πρόοδο των Έγχρωμων Ατόμων (NAACP), αλλά και της ομάδας υποστήριξης στις μεταρρυθμίσεις των ΜΜΕ (Free Press) έστειλαν χθες, μία επιστολή σε 20 σημαντικούς διαφημιστές του Twitter ζητώντας την απόσυρση των διαφημίσεών τους, στην περίπτωση που ο Μασκ επιβάλλει την άσκηση ελέγχου στις αναρτήσεις της αναφερόμενης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.
Ανησυχία από τους διαφημιστές
Η Mediabrands που ανήκει στην εταιρία συμμετοχών IPG συμβούλευσε τους πελάτες της να παύσουν να βάζουν διαφημίσεις στο Twitter από την επόμενη εβδομάδα και μέχρι η Twitter Inc να παρουσιάσει περισσότερες λεπτομέρειες για τα σχέδια της, αναφορικά με την προστασία της εμπιστοσύνης και της ασφάλειας στην αναφερόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπως δήλωσε μία πηγή που έχει λάβει σχετική γνώση για το ζήτημα αυτό.
Η IPG συνεργάζεται με εταιρίες που έχουν μεγάλη διαφημιστική παρουσία όπως, η Coca-Cola, η American Express και η Johnson & Johnson. Οι συστάσεις της IPG προς τους διαφημιστές αναφέρθηκαν για πρώτη φορά από το ημερήσιο ενημερωτικό δελτίο Morning Brew αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, επικαλούμενο το Reuters.
Ο Τζέισον Καλακάνις, ένας επενδυτής, αλλά και έμπιστος του Μασκ που εργάζεται για την Twitter, δήλωσε τη Δευτέρα ότι η εταιρία είχε «μία πολύ παραγωγική ημέρα» αναφορικά με συναντήσεις τόσο με στελέχη της αγοράς, όπως και διαφημιστές.
Οι συναντήσεις με τους διαφημιστές θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις εταιρίες να λάβουν τις αποφάσεις τους για το αν θα παραμείνουν ή θα εγκαταλείψουν την αναφερόμενη πλατφόρμα, εξαιτίας διχαστικού και αιχμηρού περιεχομένου.
Ο Μασκ προσπάθησε να διαβεβαιώσει τους διαφημιστές. «Η δέσμευση της Twitter στην ασφάλεια των εταιριών δεν έχει αλλάξει», όπως ανέφερε σε μία ανάρτηση που έκανε ο ίδιος τη Δευτέρα. Ο Μασκ, είχε προηγούμενα δηλώσει ότι θα αντιστρέψει μία απαγόρευση της Twitter στον πρώην πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, στον οποίο απαγορεύτηκε η πρόσβαση στην πλατφόρμα, μετά από ανησυχίες ότι οι αναρτήσεις του θα μπορούσαν να προκαλέσουν μεγαλύτερη βία, μετά από την εισβολή στο Καπιτώλιο τον Ιανουάριο του 2021.
Ειδικοί έχουν δηλώσει ότι οι αναρτήσεις με περιεχόμενο μίσους εκτοξεύτηκαν από το τότε που ο Μασκ έκλεισε τη συμφωνία για την εξαγορά της Twitter Inc την προηγούμενη εβδομάδα.