Όταν το Facebook ζήλεψε το LinkedIn
να σκέφτηκαν οι επικεφαλής του Facebook. Μπορεί η σελίδα κοινωνικής δικτύωσης να παραμένει η διασημότερη στον κόσμο, όμως, το ανταγωνιστικό LinkedIn κερδίζει συνεχώς έδαφος και μετρά πλέον περισσότερους από 135 εκατομμύρια χρήστες σε περισσότερες από 200 χώρες. Αναζητώντας τι είναι αυτό που δίνει «μπόνους» στο LinkedIn, οι ιθύνοντες του Facebook διαπίστωσαν ότι η σελίδα δεν πριμοδοτεί τις επαγγελματικές αναζητήσεις των μελών του.
Σε μια εποχή που η αναζήτηση εργασίας μπορεί να αποδειχτεί οδύσσεια και που όλο η αναζήτηση εργασίας μέσω των social media κερδίζει διαρκώς έδαφος το LinkedIn, που προωθεί το επαγγελματικό προφίλ των χρηστών του έχει σημαντικό αβαντάζ. Έτσι, σύμφωνα με τους New York Times, οι επικεφαλής και οι designers του Facebook, εργάζονται πυρετωδώς πάνω σε νέες εφαρμογές αλλά και ένα επιπλέον layer (κομμάτι του προσωπικού προφίλ) στα προφίλ των χρηστών που θα περιέχει αποκλειστικά πληροφορίες για το βιογραφικό τους, την εργασιακή τους κατάσταση, την μέχρι τώρα καριέρα τους. Μάλιστα, το layer αυτό θα μπορεί να προβάλλεται χωρίς να ανοίγει αυτόματα την πρόσβαση σε προσωπικές πληροφορίες και αναρτήσεις του χρήστη.