2 διακρίσεις για την Εξαγωγική και τη Βιομηχανική Αριστεία απέσπασε η SUNLIGHT του Πάνου Γερμανού
Σε 2 από τις 7 συνολικά κατηγορίες του θεσμού Made In Greece διακρίθηκε η ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ SUNLIGHT συμφερόντων του επιχειρηματία Πάνου Γερμανού. Συγκεκριμένα κατέκτησε το βραβείο Εξαγωγικής Αριστείας και το βραβείο Βιομηχανικής Αριστείας τα οποία αποτελούν μια ακόμη επιβράβευση του δυναμικού επιχειρηματικού και εξαγωγικού προφίλ της βιομηχανίας.
Τα βραβεία απονεμήθηκαν τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στο πλαίσιο του θεσμού Made In Greece ο οποίος αποτελεί μια πρωτοβουλία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ με στόχο την ανάδειξη και επιβράβευση των επιχειρήσεων που επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις δημιουργώντας σημαντική προστιθέμενη αξία στην ελληνική οικονομία.
Το βραβείο για τη SUNLIGHT παρέλαβε ο Διευθύνων Σύμβουλος κος Βασίλης Μπίλλης, ο οποίος δήλωσε: «Τα βραβεία αυτά επιβεβαιώνουν τον επιχειρηματικό μας σχεδιασμό και την υλοποίηση επενδύσεων με το βλέμμα στραμμένο στις αγορές του εξωτερικού δημιουργώντας οφέλη για την Ελλάδα και λειτουργώντας ως πρεσβευτής της χώρας στο εξωτερικό κάνοντας πράξη το Made in Greece».
Τα βραβεία «Made in Greece» τα οποία τελούν υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και του Υπουργείου Εξωτερικών ανέδειξαν συνολικά 6 μεγάλους νικητές στις 7 κατηγορίες με τη SUNLIGΗΤ να λαμβάνει 2 εξ αυτών ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι κατατέθηκαν 122 υποψηφιότητες από 85 επιχειρήσεις.
Η SUNLIGHT με επίκεντρο το βιομηχανικό συγκρότημά της στο Νέο Όλβιο Ξάνθης δραστηριοποιείται εδώ και τρείς δεκαετίες στη διεθνή αγορά αποθήκευσης και διάθεσης ενέργειας, εξάγοντας το 98% των παραγόμενων προϊόντων της και αξιοποιώντας τη δυναμική της σε ένα παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον. Η Εταιρεία διαθέτει αυτόνομη επιχειρηματική παρουσία σε 9 χώρες, διατηρεί ενεργό πελατολόγιο σε περισσότερες από 100 χώρες, ενώ κατατάσσεται μεταξύ των 5 κορυφαίων παραγωγών βιομηχανικών μπαταριών στην Ευρώπη και μεταξύ των 3 κορυφαίων παραγωγών μπαταριών προηγμένης τεχνολογίας στον κόσμο. Αδιαπραγμάτευτος στόχος της είναι να ανακαλύπτει και να αξιοποιεί ευκαιρίες σε νέες αγορές που παρουσιάζουν ιδιαίτερο επιχειρηματικό ενδιαφέρον, όπως η Αμερική, η Μέση Ανατολή, η Αφρική και οι χώρες της Ασίας.