Γαλλικό εμπάργκο σε «Facebook» και «Twitter»

Γαλλικό εμπάργκο σε «Facebook» και «Twitter»

Έναν άκρως αμφιλεγόμενο νόμο ετοιμάζεται να περάσει η γαλλική κυβέρνηση, σύμφωνα με τον οποίο οι λέξεις «Facebook» και «Twitter» θα … απαγορευτούν να προφέρονται από τηλεόραση και ραδιόφωνο.

Οι εκφωνητές ειδήσεων από δω και στο εξής απαγορεύεται να αναφερθούν στα δημοφιλή site κοινωνικής δικτύωσης, καθώς κάτι τέτοιο θα θεωρείται διαφήμιση για τα δυο site. Μόνη εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση που κάποιο από τα δυο είναι το βασικό θέμα της είδησης.

Κάτι τέτοιο όμως, θα σημαίνει ότι και οι τηλεοπτικές εκπομπές, αλλά και οι ραδιοφωνικές δε θα μπορούν να προτρέπουν τους θεατές τους να επικοινωνήσουν μαζί τους μέσω Facebook ή Twitter, κάτι που είναι πολύ διαδεδομένο σε ολόκληρη την Ευρώπη και όχι μόνο.

30 Σχόλια

  1. κατά την ίδια έννοια, λέξεις όπως BBC – CNN και άλλοι ειδησεογραφικοί δεν θα πρέπει να αναφέρονται.
    περισσότερο ακόμη, γενικώς ονόματα οργανισμών και προσώπων δεν θα πρέπει να αναφέρονται
    μα είμαστε σοβαροί ? να αποκτήσουμε αριθμούς λοιπόν για να μην υπάρχει προβλημα

  2. Εγώ το βρίσκω λογικό. Γιατί η Coca Cola είναι “γνωστό αναψυκτικό”, και η Vodafone, “μεγάλη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας”…

    Δεν κατάλαβα δηλαδή αν ξεπεράσεις κάποιο μέγεθος παύεις να είσαι εμπορική εταιρεία;

    Κατά τη γνώμη μου και πολύ άργησαν…

  3. Ναι ειναι σωστη κινηση. Αρκετη διαφημιση γινεται καθημερινα.
    Στο κατω κατω, αντικαθιστας τη λεξη Facebook σε “ιστοσελιδες
    κοινωνικης δικτυωσης” που λιγο πολυ εχουν υιοθετησει απ’οτι
    εχω δει και στην Ελλαδα

  4. respect Alex!

  5. Ωραία.. να καταργήσουμε και οποιαδήποτε αναφορά στην Microsoft, στις εφημερίδες, κακώς τα πρωινάδικα δείχνουν τα κύρια θέματα γιατί κάνουν διαφήμιση να τα ισοπεδώσουμε όλα για μια ακόμα φορά.
    Οι εταιρίες αυτές έχουν επενδύσει ατελείωτα χρήματα σε marketing για να μπορέσουν να πετύχουν αυτόν τον στόχο. Το Facebook μπορεί να διαφημίζεται και με αυτόν τον τρόπο όμως μην ξεχνάμε ότι το facebook δεν χρειάστηκε τα ΜΜΕ για να γίνει γνωστό, τα ΜΜΕ το χρειάζονται για να μείνουν up to date με τις εξελίξεις.
    Καλά όλα αυτά αλλά δεν έχει καμία σχέση το Facebook ή το twitter με την Coca Cola ή την Vodafone οι οποίες μας παρέχουν εμπορικά προϊόντα ή υπηρεσίες σε μια ελεύθερη αγορά.
    Ο τελικός καταναλωτής του Facebook και του twitter και εν γένει όλων των social networking sites ΔΕΝ είναι πελάτης, ΔΕΝ έχει εμπορική συναλλαγή με τους ιδιοκτήτες του site και κάνει τον χαβαλέ του ή λαμβάνει την ενημέρωσή του.
    Αυτά μας πείραξαν τώρα; μακάρι να ανακοίνωναν στο Facebook και στο twitter όλες τις λαμογιές που γίνονται και έχουν φέρει την Ευρώπη (και κατ’επέκταση και την Ελλάδα) σε αυτή την κατάσταση..

  6. ΚΑΛΗ Η ΧΟΥΝΤΑ, ΔΕΝ ΛΕΩ…..

  7. Πολύ καλά κάνουν.
    Διαφήμιση χωρίς πληρωμή έχουν αυτά τα δίκτυα καθημερινώς.
    Το ίδιο πρέπει να κάνει και η Ελλάδα.
    Μπράβο τους.

  8. tetoies malakies mono sti gallia.

  9. edo kosmos kaigetai kai emeis asxoliomaste me to facebook kai to twiter e den eimaste kai poli sovaroi , de pa na kopsoune to kefali tous

  10. test

  11. Ρε παιδιά, άλλο πράγμα η διαφήμιση και άλλο η ελευθερία του λόγου.
    Με την ίδια λογική θα έπρεπε να απαγορεύεται να δίνουμε από δημόσια μέσα (blogs, ΜΜΕ) το mail μας γιατί θα διαφημίζει τον αντίστοιχο mail provider. Αν το mail μιας εκπομπής για παράδειγμα είναι στο gmail.com τί θα ‘πρεπε να κάνουν; Θα πρέπει να το αλλάξουν για να μη διαφημιστεί η google?

    Αντίστοιχα εάν έχουν μια μεγάλη σελίδα στο Facebook και οι χρήστες γράφουν εκεί τα σχόλιά τους δεν καταλαβαίνω γιατί να απαγορεύεται να ενημερώσεις τον κόσμο ότι μπορούν να επικοινωνούν μαζί σου μέσω αυτού.

  12. Πολύ σωστά! Εδώ είναι Ευρώπη, Αμερικανιές του στυλ xerox this αντι για copy this δε θα περάσουν. Βέβαια, είναι δικαίωμα της κάθε εκπομπής που ενδεχωμένος έχει σελίδα στο fb ή twitter να ενημερώνει το κοινό. Αλλά αναφορές σε αυτά τα site δικτύωσης ως κομμάτι της ζωής μας πρέπει να κοπούν. Αρκετα δις βγάζουν με τα στοιχεία μας, τις photos μας κτλ.

  13. Όσοι είναι στο facebook δεν είναι απλά και μόνο χρήστες του, αποτελούν έμμεσα και τους πελάτες του. Το facebook αποκτά δύναμη από τους χρήστες του.
    Η σκέψη ότι γίνεται διαφήμιση με αυτόν τον τρόπο είναι σωστή και έχει βάση. Οι εκπομπές μπορούν να έχουν τη δική τους σελίδα στην ιστοσελίδα του καναλιού/ραδιοφώνου. Η επικοινωνία μπορεί να πραγματοποιηθεί με πολλούς αντίστοιχους τρόπους, ενώ θα μπορούσαν οι παρουσιαστές να οδηγούν το κοινό τους στα ιστολόγια των εκπομπών και ύστερα, από εκεί θα μπορούσαν να το οδηγούν σε οποιοδήποτε σύστημα επικοινωνίας θέλουν. Γιατί όμως να γίνεται διαρκής προβολή των συγκεκριμένων υπηρεσιών/site; Αν είναι έτσι θέλω κι εγώ να διαφημίζουν τις δικές μου σελίδες;

  14. Με την ίδια λογική να μην χρησιμοποιούμε και ονόματα χωρών γιατί κάτι τέτοιο αποτελεί διαφήμιση ως τουριστικό προορισμό.
    Για παράδειγμα, αντί για την είδηση “Βροχοπτώσεις στην Γαλλία” να λέμε “Βροχοπτώσεις σε χώρα της Δυτικής Ευρώπης που βρέχεται από την Μεσόγειο και τον Ατλαντικό, στην πρωτεύουσα οποίας βρίσκεται ο γνωστός πύργος” – για την ξεχωρίσουμε από την Ισπανία.

  15. Simfono!!!

  16. exeis na kaneis kapoia protasi?

  17. Το τελευταίο σκαλοπάτι του πολιτισμού μας ως κάτοικοι της γης, θα είναι το να μπερδεύουμε και να συγχέουμε εταιρίες και οργανισμούς με χώρες και έθνη.

  18. Έχουμε ξεφύγει τελείως ή είναι η ιδέα μου; Εδώ έχουμε προβληματάρες που απειλούν ευθέως την κουλτούρα, τον πολιτισμό μας αλλά και την ίδια την ύπαρξή μας ως Έλληνες. Χάνουμε τη χώρα μας και κανείς δεν έχει τη διάθεση να κάνει κάτι.

  19. Όσο παιζαν τα χαζοπαιχνιδα και αποβλακωνόντουσαν κανέναν δεν ενοχλούσε μόλις άρχισε να γίνετε μέσω διαμαρτυρίας άρχισαν τα εμπάργκο …….

  20. o GK to orise akrivos`: M… tou Saskozi kai xountikes methodi (stevie), an skefti kaneis oti meso facebook kai twitter sispironetai i koinoniki diamartiria…

  21. Συμφωνώ με ΟΛΑ όσα αναφέρονται παραπάνω και παρακάτω !!!

    Για ένα μόνο διαφωνώ : Γιατί με βάλατε στη μέση !!!

  22. Το facebook είναι ένα από τα (πολλά) νεοταξικά εβραϊκά εργαλεία παρακολούθησης
    και συνάμα μια οικειοθελής έκθεση με πληθώρα προσωπικών δεδομένων που σε άλλη περίπτωση θα χρειαζόταν ένας μικρός στρατός από γιατρούς και αναλυτές για να τα μαζέψει.

    Εκεί η πλειοψηφία των χρηστών προσφέρει σχεδόν τα πάντα στο πιάτο!

    Υ.Γ. Κι’ ο Σαρκοζί εβραίος είναι (κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει ντε….) !!!!

  23. Φίλε μου είσαι κορυφή…πέθανα στο γέλιο μετά απο αυτό το σχόλιο. Έχεις απόλυτο δίκιο αλλα που να σε καταλάβουν. χαχαχα

  24. Οι Γαλλοι δεν ειναι αυτοι που βγαλαν τον νομο Hadopi?

    πιφ

  25. Όλα αυτά είναι βλακείες. Και επί πλέον είναι στρουθοκαμηλισμός. Και δεν έχουν και κανένα αποτέλεσμα. Εαν πεις γνωστο αναψυκτικό, δεν πάει όλων ο νους στην Coca Cola, η αν πεις Ταχυφαγείο Αμερικανικών συμφερόντων δεν θα καταλάβεις ότι εννοούν τα Mac Donalds ?
    Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να αρθούν ολοι οι περιορισμοί. Συν όλα τα άλλα είναι και μία μορφή λογοκρισίας.
    Αν οι εταιρείες κατάφεραν να γίνουν γνωστές και να ταυτιστούν με προϊόν με γιά τους και χαρά τους.
    Δεν νομίζω πλέον σήμερα ότι μπορεί κάποιος να επηρεασθεί και μόνον από την απλή αναφορά σε κάποιο brand.

  26. Γιατί,

    τι άλλο είναι ένα κράτος/χώρα,

    παρά ένας οργανισμός/εταιρεία ανθρώπων που θεωρούν ότι έχουν κοινή καταγωγή/συμφέροντα/αντιλήψεις/μέλλον/παρελθόν;

    Αυτό δεν είναι το τελευταίο σκαλοπάτι, αλλά το πρώτο, στην αυγή του πολιτισμού μας. Σκέψου ομάδες πιθήκων με κοινό συμφέρον να κυνηγούν μαζί για να πιάνουν μεγάλα ζώα (ώστε να επιβιώσουν) και στα φτάσεις και στα έθνη / χώρες / κράτη εντελώς αβίαστα.

  27. Και ο Geo7 είναι ένας από τους κρυφοναζί που βρίσκουν την ευκαιρία να βγάζουν τα απωθημένα τους κρυμμένοι πίσω από τήν ανωνυμία που τούς παρέχει το internet.

    Κανένας δέν υποχρεώνεται να βάζη τα προσωπικά του δεδομένα στο Facebook…

  28. Η χρηση του internet εχει τα καλά και τα κακα της.
    Αν δεν διαβαζα τα σχολια σας, δεν θα μου πηγαινε το μυαλο σε μια αλλη εκδοχη…
    Τις απωλειες που εχουν οι εταιρειες τηλεφωνιας απο τοτε που οι εκπομπες καλουν τους τηλεθεατες/ακροατες να επικοινωνησουν μαζι τους μεσω ιντερνετ στη σελιδα τους ή στο facebook/twitter.
    Μπορει να ειναι λαθασμενη, αλλα ειναι κι αυτη μια αποψη.
    Η σωστη χρηση του internet βοηθαει καμια φορα να ανοιξουμε την σκεψη μας.

  29. κατα τη γνωμη μου η που θα αλλαξουν γενικα τις ειδησεις η που δεν θα αλλαξουν τιπτ !τωρα το κακο εχει γινει με το facebook και το twitter ,δεν θα αλλάξει κατι .Μεχρι και 12 χρονα παιδια έχουν Facebook.Oταν δεν υπάρχει παιδεια αυτα γίνονται! Και όσο για μεγάλες ετσιρείες οπως η Vodafone ,coca cola έχουν λεφτα και κανουν διαφημίσεις δεν γινεται να μην είναι πρώτο όνομα ,άλλωστε για αυτο το brand name πλήρωνουν τόσα !Όλοι πλέον αυτο κοιτούν το brand name και το κυρος της εταιριας !Δεν σθμφωνώ με αυτήν τηνν άποψη οχι ,υπάρχουν πολύ καλύτεροι που πολλές φορές ειναι και πιο οικονομικοι αλλά …όλα αυτά ειναι προσχεδιασμένα προ ετών !!Ξανα λέω λοιπόν οτι ο κύριος λόγος ειναι ένας και μοναδικός … 0 παιδια!

  30. πολύ σωστός !

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC