Το μεγάλο στοίχημα της Google για το …2ο Facebook

Το μεγάλο στοίχημα της Google για το …2ο Facebook

Εάν το Google+ θέλει να γίνει το νέο Facebook , τότε θα πρέπει να αρπάξει το κύριο δημογραφικό γκρουπ των … χρηστών που οδήγησαν το Facebook στην πρωτιά κατά τα πρώτα του βήματα: φοιτητές και νέους οι οποίοι ανανεώνουν πολύ συχνά τα προφίλ τους με φωτογραφίες, πληροφορίες, σχόλια και βίντεο.

Σύμφωνα με αναλυτές αυτή είναι η «μαγική συνταγή» της επιτυχίας μίας ιστοσελίδας  κοινωνικής δικτύωσης.

Η νέα κίνηση της  Google μπορεί να βρίσκεται ακόμα σε νεογνικό στάδιο αλλά ήδη η προαναφερθείσα δημογραφική ομάδα των νέων έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται στην υπηρεσία αυτή. Ο λόγος; Τα «γκρουπάκια» με διαφορετικές επιλογές προστασίας προσωπικών δεδομένων και η επικοινωνία μέσω βίντεο – το Facebook προσπαθεί να κάνει κάτι παρόμοιο σε συνεργασία με το Skype – φαίνεται να προσελκύουν τους χρήστες αυτούς.

Πολλοί επίσης φαίνεται να εμπιστεύονται τη Google μόνο και μόνο λόγω του «ονόματος» και της αναγνωρισιμότητας της μάρκας, ενώ άλλοι έχουν κουραστεί από τους χιλιάδες «φίλους» που μπορεί να έχουν συλλέξει στο Facebook, και θέλουν να χρησιμοποιήσουν το Google+ ως μία πιο “συμμαζεμένη” έκδοση των επαφών με τις οποίες επικοινωνούν συχνά χωρίς τον πονοκέφαλο των χιλιάδων updates από φίλους φίλων και απλά γνωστούς.

Η άλλη πλευρά του  νομίσματος, όμως, υποδεικνύει το πρόβλημα που θα αντιμετωπίσει το Google+, όπως και οποιαδήποτε εταιρία που προσπαθεί να εισέλθει σε μία αγορά ολιγοπωλίου. Ο γρίφος έγκειται πως το Facebook, πρωτίστως, και το Twitter, σε δεύτερο βαθμό, είναι ήδη εδραιωμένα στη σκέψη των καταναλωτών. Βέβαια, τα πράγματα αλλάζουν γρήγορα στον κόσμο του διαδικτύου.

Λόγου χάρη, ποιος  ακόμα κρατά προφίλ στο ΜySpace το οποίο να ενημερώνει τακτικά; Σίγουρα όχι τόσοι όσοι στο Facebook.

To μόνο σίγουρο είναι πως η ενοποίηση των συσκευών και υπηρεσιών της Google θα βοηθήσει πολύ την ανοδική πορεία και το δύσκολο έργο του Google+ αφού όλα τείνουν προς μία συνένωση με τις συσκευές Android, συμπεριλαμβανόμενων και των ταμπλετών που γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς.

Υπάρχει και η  «αστεία» πλευρά του θέματος, πάντως, αφού ο πιο… δημοφιλής χρήστης  του Google+ είναι ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του Facebook, Mark Zuckerberg!

2 Σχόλια

  1. Το integration του google+ με το gmail είναι η πιο εξυπνη κίνηση – με μια ματιά μπαίνοντας στο gmail βλεπεις τι περιπου γίνεται με τον λογαριασμό σου σo google+

    Επίσης το γεγονός ότι όσες επαφές είχαμε στο Wave φαίνεται να τις θυμαται και να τις προτείνει το σύστημα.

    Ακόμη προσπαθώ να καταλάβω ποια ακριβώς είναι η χρησιμότητα, του + του google+

    Eχω ιδιαίτερα μεγάλους κύκλους επαφών και στο Facebook αλλά κυρίως στο Twitter και δεν βλέπω κάτι καινούργιο στο νέο αυτό κοινωνικό δίκτυο – ιδιαίτερα όταν πρέπει κανείς να ξεκινήσει από το 0 για να χτίσει ένα νέο κύκλο επαφών

    Εκτός και αν το google+ είναι το καινούργιο δίκτυο που λόγω gmail ενδέχεται να δεχθεί τους αρνητές των άλλων δύο δικτύων.

  2. Καλημέρα, η χρησιμότητα του κουμπιού + είναι για να δείξεις ότι κάτι σου άρεσε, βάζεις συν ένα δηλαδή, σαν το Like του facebook.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC