Οι πρώτες δοκιμές ηλεκτροκίνητου αεροσκάφους

Οι πρώτες δοκιμές ηλεκτροκίνητου αεροσκάφους
 
Ολοκληρώνονται οι δοκιμές τροχοδρόμησης του Long-ESA του πρώτου καθαρά ηλεκτροκίνητου αεροσκάφους, σχεδιασμένο από το Burt Rutan.

Ο δημιουργός του μάλιστα φιλοδοξεί πολύ σύντομα να διασχίσει τον Ατλαντικό με αυτό, σε μια προσπάθεια να αναδείξει τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης ακόμα και στον αέρα.

Το project με τίτλο «η Πτήση του Αιώνα» έχει αναλάβει ο Chip Yates, ο οποίος συμπτωματικά κατέχει το ρεκόρ ταχύτητας για ηλεκτροκίνητη μηχανή, στα 305 χιλιόμετρα την ώρα!

Σκοπεύει να χρησιμοποιήσει έναν στόλο πέντε drones προκειμένου να μπορεί να αλλάξει μπαταρίες κατά τη διάρκεια της πτήσης, παρέχοντας στο αεροσκάφος την απαραίτητη ενέργεια για να διασχίσει τον ωκεανό.

https://i2.wp.com/techit.gr/wp-content/uploads/2012/07/fetcher_955.jpeg?w=1110

https://i0.wp.com/techit.gr/wp-content/uploads/2012/07/fetcher_1045.jpeg?w=1110

Με την ολοκλήρωση των επίγειων δοκιμών, μέσα στο μήνα θα ξεκινήσουν και οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις. Η πρώτη υπερατλαντική πτήση έχει προγραμματιστεί για το 2014, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν εναέριες δοκιμές προκειμένου να κριθεί η μέγιστη ταχύτητα και το μέγιστο ύψος που μπορεί να κινηθεί το αεροσκάφος.

Απώτερος σκοπός του Yates, είναι να ενσωματώσει την ηλεκτροκίνηση στην πολιτική αεροπορία, ένα εγχείρημα που αν κρίνουμε από το πρώτο βίντεο της δοκιμής, αναμένεται αρκετά ενδιαφέρον.

Δείτε το βίντεο:

6 Σχόλια

  1. Δοκιμές τροχοδρόμησης του Long-ESA του πρώτου καθαρά ηλεκτροκίνητου αεροσκάφους!

  2. δεν το πιασα αυτό για τα 5 σκάφη.

  3. Τα αδέρφια Rutan είναι δεκαετίες τώρα πρωτοπόροι στον χώρο με ένα σωρό νέες ιδέες και πολλά ρεκόρ.

  4. ανεφοδιασμος καυσιμων η στην εν λογω περιπτωση μπαταριων
    εν πτηση ωστε να μην διακοπη η πορεια του…

    ειναι κατι συνηθης στα συμβατικα αεροπλανα αλλα και στα πλοια
    απλα με υγρα καυσιμα…

    http://robotpig.net/robotics-news-e/aytonomos-enaerios-anefodiasmos-metaksi-uav-_2048

  5. τα ανεφοδιαστικά όμως πως πάνε ως εκεί; σηκώνονται από ενδιάμεσους σταθμούς; ή πάνε καίγοντας κηροζίνη; (οπότε #fail)

  6. χαχα! καλο το σκεπτικο σου…!

    αλλα απο οτι καταλαβαινω τωρα αυτο γινετε μονο τωρα για
    για να δοκιμασουν το εν λογο αεροσκαφως την αντοχη του σε πολυωρη πτηση…
    τους χρονο που θα κανει… ακροβατικα… κτλ κτλ σε σχεση με ενα συμβατικο σκαφος…

    και αν παει καλα στα τεστ και ενδιαφερθει η πολιτικη αεροπορια
    τοτε ενα πολιτικο αεροσκαφος ειναι κατα πολυ μεγαλυτερο σε μεγεθος…
    και επομενος θα εχει και τον χωρο που χρειαζετε για τις ενεργειακες αναγκες του…

    εκτος αφτου
    ενας ηλεκτροκινητηρας ειναι πολυ ισχυροτερος
    ποιο ελαφρυς και μικροτερος σε ογκο

    επομενος ειναι πολλα τα πλεονεκτηματα που κερδιζεις…

    και οσο αφορα τις ενεργειακες αναγκες… υπαρχουν πολλες λυσεις…
    που συντομα θα τις δουμε στα αυτοκινητα… στα σπιτια…

    και οχι μονο απο οτι βλεπω…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC