Νέες ρυθμίσεις απορρήτου από το Facebook

Νέες ρυθμίσεις απορρήτου από το Facebook
 
Το Facebook ανακοίνωσε την Τετάρτη μία ακόμα αλλαγή στις ρυθμίσεις απορρήτου των λογαριασμών. Μετά από κάθε αλλαγή που κάνει το κοινωνικό δίκτυο, δημιουργείται σύγχυση και αναστάτωση στους χρήστες του μέχρι να καταλάβουν ακριβώς τι σημαίνουν και πως λειτουργούν οι νέες ρυθμίσεις.

Η τελευταία αναβάθμιση φέρνει και έξι αλλαγές με τον διευθυντή της υπηρεσίας, Sam Lessing, να τονίζει στο τεχνολογικό site Wired, «θέλουμε να αποφύγουμε τις εκπλήξεις και την αναστάτωση για τους χρήστες μας».

Παρεμπόδιση ενοχλητικής συμπεριφοράς (Stop Bothering Me)

https://i1.wp.com/techit.gr/wp-content/uploads/2012/12/fetcher_1136.jpeg?w=1110

Αν και η συγκεκριμένη ρύθμιση υπήρχε και πριν την τελευταία αναβάθμιση, πλέον είναι πολύ εύκολα προσβάσιμη από την αρχική σελίδα. Η νέα επιλογή θα σας επιτρέψει να εμποδίσετε ενοχλητικούς χρήστες, από το να επικοινωνούν μαζί σας ή να έχουν πρόσβαση στο profile σας, με ένα κλικ.

Φίλτρα στο περιεχόμενο και τις δημοσιεύσεις

https://i0.wp.com/techit.gr/wp-content/uploads/2012/12/fetcher_1221.jpeg?w=1110

Το Activity Log που είχε παρουσιαστεί τον περασμένο χρόνο, δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να δημοσιοποιούν τις δραστηριότητες τους. Πλέον, το Facebook, ενσωμάτωσε φίλτρα στη συγκεκριμένη υπηρεσία, που επιτρέπουν την προσαρμογή τού τι θα εμφανίζεται στη σελίδα σας ανάλογα με τις δικές σας προτιμήσεις.

Ευκολότερη διαγραφή φωτογραφιών σας που δημοσιεύτηκαν από άλλους

https://i0.wp.com/techit.gr/wp-content/uploads/2012/12/fetcher_138.jpeg?w=1110

Νέα υπηρεσία «απαιτήσεων», που δίνει τη δυνατότητα να στείλετε, ένα τυποποιημένο request διαγραφής, σε όποιον δημοσιεύσει μία φωτογραφία σας που δε σας κολακεύει.

Πλέον όλοι εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης

https://i0.wp.com/techit.gr/wp-content/uploads/2012/12/fetcher_147.jpeg?w=1110

Το Facebook πλέον δεν επιτρέπει στους χρήστες του να επιλέξουν το αν θα εμφανίζονται ή όχι στα αποτελέσματα αναζήτησης του κοινωνικού δικτύου. Όπως δήλωσε ο Sam Lessin στο Bits Blog του Nick Bilton, «ο αριθμός των χρηστών που είχαν επιλέξει να μην εμφανίζονται στις αναζητήσεις, αποτελούσε ένα μονοψήφιο ποσοστό των συνολικών χρηστών». Βέβαια, με το πλήθος χρηστών που διαθέτει το Facebook ακόμα και το 1% αποτελεί ένα σημαντικό αριθμό ανθρώπων.

Οι εφαρμογές ζητούν την έγκριση σας δύο φορές

https://i1.wp.com/techit.gr/wp-content/uploads/2012/12/fetcher_154.jpeg?w=1110

Οι «ενοχλητικές» ερωτήσεις από τις εφαρμογές τρίτων πλέον διπλασιάζονται. Αρχικά σαν ζητούν την άδεια να αναδημοσιεύσουν και να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες σας και στη συνέχεια να δημοσιεύουν αυτόματα ενημερώσεις στο χρονολόγιο σας.

Προσθήκη Pop-up παραθύρων

https://i0.wp.com/techit.gr/wp-content/uploads/2012/12/fetcher_163.jpeg?w=1110

Από τη στιγμή που συχνά ξεχνάμε ή δεν δίνουμε την πρέπουσα σημασία σε κάποιες από τις επιλογές μας, το Facebook αποφάσισε να εισάγει μία υπηρεσία που ξεκαθαρίζει και ενημερώνει για τις συνέπειες των επιλογών μας. Τα νέα αναδυόμενα παράθυρα είναι μεν ενοχλητικά αλλά και πολύ χρήσιμα δε.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC