Πρόσεχε τι δείχνει το πρόσωπό σου -Το λογισμικό που αποκαλύπτει τα ανθρώπινα συναισθήματα

Πρόσεχε τι δείχνει το πρόσωπό σου -Το λογισμικό που αποκαλύπτει τα ανθρώπινα συναισθήματα

Ένα χαμόγελο μπορεί να είναι διφορούμενο. Μια γκριμάτσα στο πρόσωπο δεν είναι σίγουρο -πάντα- ότι φανερώνει χαρά ή απογοήτευση ή αδιαφορία. Το ανθρώπινο πρόσωπο που πολλές φορές γίνεται δυσερμήνευτο, τώρα, με το νέο λογισμικό που αναπτύσσει η εταιρία Affectiva.

Μοιάζει με σκηνή από ταινία επιστημονικής φαντασίας, όμως, από τα μέσα Ιανουαρίου γίνεται πραγματικότητα. Η εταιρία έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 20 εκατομμύρια δολάρια από χρηματοδότες για να αναπτύξει περαιτέρω τα προϊόντα της, που ειδικεύονται κυρίως στην ανάπτυξη αλγόριθμων αναγνώρισης συναισθημάτων. Στόχος είναι να μπορεί να… διαβαστεί το ανθρώπινο πρόσωπο και οι αντιδράσεις του.

Πελάτες της είναι ήδη η Coca Cola η Mars και η Unilever που χρησιμοποίησαν το λογισμικό για να τεστάρουν τις αντιδράσεις του κοινού σε διαφημίσεις και προωθητικά μηνύματα.

Τα think tanks της Affectiva συγκέντρωσαν και κατηγοριοποίησαν περισσότερες από 1,5 εκατ. φωτογραφίες ανθρώπων, στις οποίες εμφανιζεται όλη η γκάμα των συναισθημάτων τους.

Το λογισμικό θα είναι διαθέσιμο για τους δημιουργούς applications και θα χρησιμοποιείται σε πρώτη φάση από διαφημιστικές εταιρίες. Κανείς, όμως, δεν γνωρίζει τι θα γίνει στο μέλλον. Ήδη οι New York Times, με άρθρο τους, σημειώνουν το ζήτημα ηθικής τάξης που εγείρεται με τη συγκεκριμένη εφαρμογή και έχει να κάνει με την άμεση παραβίαση της ιδιωτικότητας του χρήστη. Η εταιρία απαντάει πως πριν γίνει χρήση του λογισμικού ζητείται η συγκατάθεση του ανθρώπου που θα… αναλυθεί.

0 comments
Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC