Ello, το νέο κοινωνικό δίκτυο που απειλεί την παντοδυναμία του Facebook!
Η εταιρεία πίσω από το Ello, έχει ξεκαθαρίσει πως δε θα έχει διαφημίσεις, πως δε θα μεταφέρει τα στοιχεία των χρηστών της σε τρίτους και πως σε κάθε σελίδα υπάρχει κουμπί διαγραφής του λογαριασμού.Η εγγραφή στο Ello γίνεται δωρεάν αλλά μόνο με πρόσκληση από τα ήδη υπάρχοντα μέλη της (αναλογούν 25 προσκλήσεις σε κάθε μέλος) και υποτίθεται πως κάθε ώρα διανέμονται 35.000 προσκλήσεις. Η προσωπική σελίδα κάθε χρήστη είναι της μορφής Ello.com/username, η οποία από προεπιλογή είναι προσβάσιμη από οποιονδήποτε είτε είναι μέλος του κοινωνικού δικτύου είτε όχι.
Το news feed του Ello διαχωρίζεται στους Friends και Noise. Δηλαδή, στη καρτέλα Friends είναι οι ενημερώσεις των φίλων, όπως εικόνες, κείμενο και GIFs, ενώ στη Noise ενημερώσεις από άτομα που έχει σημειώσει ο χρήστης ως Noise, όπως περίπου στο Pinterest. Σε αντίθεση με το “Like” button του Facebook, το Ello έχει το “Love” button. Ο αριθμός προβολών κάθε ενημέρωσης είναι ορατός, όπως και το αν έχει επεξεργαστεί, ενώ η εταιρεία έχει αναφέρει πως θα προσθέσει στο μέλλον κάποια ειδικά “special features” επί πληρωμή.
Προς το παρόν, το Ello βρίσκεται σε δοκιμαστική φάση, με αρκετά σφάλματα και το πεδίο αναζήτησης έχει μόλις 30% επιτυχή αποτελέσματα.