Επικοινωνώντας σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης
Όπως και να έχει, η αδυναμία πραγματοποίησης κλήσεων δημιούργησε πανικό, καθώς πολλοί προσπαθούσαν μάταια να επικοινωνήσουν με τους δικούς προκειμένου να μάθουν αν ήταν καλά.
Σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, υπάρχουν ορισμένα μέτρα που μπορούμε να πάρουμε σχετικά με την επικοινωνία. Διαβάστε ποια είναι αυτά…
– Αποφεύγουμε τις άσκοπες κλήσεις, ώστε να μην συμβάλουμε στην υπερφόρτωση του δικτύου.
– Προτιμούμε την αποστολή SMS από τις κλήσεις. Αμερικανική εταιρεία τηλεπικοινωνιών συστήνει την αποστολή γραπτών μηνυμάτων έναντι της φωνητικής κλήσης, καθώς προκαλεί μικρότερη φόρτωση του δικτύου.
– Χρησιμοποιούμε εφαρμογές όπως το Twitter ή το Facebook Messenger, καθώς δεν περιορίζονται σε ένα πρωτόκολλο επικοινωνίας όπως οι τηλεφωνικές γραμμές.
Εάν βρισκόμαστε οι ίδιοι στο σημείο του περιστατικού, τότε:
– Στέλνουμε email, δημοσιεύουμε πληροφορίες στο Facebook και το Twitter, καθώς αυτό εξασφαλίζει ότι περισσότεροι θα τα δουν και δεν θα πραγματοποιήσουμε άσκοπες κλήσεις προκειμένου να ενημερώσουμε κάθε έναν ξεχωριστά.
– Μια έξυπνη ιδέα θα ήταν ίσως να αλλάζαμε το μήνυμα στον προσωπικό μας τηλεφωνητή. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζουμε, ότι ακόμη και αν διακοπεί το σήμα και να προσπαθεί κάποιος να μας καλέσει, θα ακούσει το μήνυμα που έχουμε ηχογραφήσει.
– Κάνουμε ό,τι χρειάζεται προκειμένου να αποφύγουμε τη σπατάλη της μπαταρίας του κινητού: απενεργοποιούμε ασύρματες συνδέσεις όπως wifi και Bluetooth, χαμηλώνουμε -εάν μπορούμε- το φωτισμό της οθόνης, κτλ.