Ετσι θα είναι το νέο MSN της Microsoft: Διαφορετικό προφίλ -Νέες υπηρεσίες και εφαρμογές για τους χρήστες
Στον «αέρα» βρίσκεται από τις 8 Σεπτεμβρίου η νέα εκδοχή του MSN της Microsoft η οποία φιλοδοξεί να μπει δυναμικά στον χώρο της ενημέρωσης και των social media. Η εφαρμογή της εταιρείας είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα, ενώ, προς το παρόν, στο Διαδίκτυο βρίσκεται η δοκιμαστική εκδοχή με το νέο MSN να έρχεται σε 57 χώρες στις αρχές Οκτωβρίου.
Η Microsoft έκανε σήμερα τη σχετική παρουσίαση του νέου MSN στα γραφεία της, σε σχετική εκδήλωση. Το νέο MSN, όπως τονίστηκε, αποτελεί ένα σημαντικό επιχειρηματικό ορόσημο για τη Microsoft σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ θα συνδυάζει περιεχόμενο από τους μεγαλύτερους ειδησεογραφικούς οργανισμούς στον κόσμο.
Φιλοδοξία της εταιρείας, όπως επισημάνθηκε, είναι μέσω του νέου MSN να προσφέρει το πληρέστερο και δημοφιλέστερο περιεχόμενο στο Διαδίκτυο, το οποίο σύντομα θα είναι διαθέσιμο και σε συσκευές Windows, Android και iOS.
Το νέο MSN, όπως υπογραμμίστηκε, έχει ανασχεδιαστεί εκ βάθρων για να ανταποκριθεί στον κόσμο των φορητών συσκευών και των υπηρεσιών του υπολογιστικού «νέφους» (cloud), συνδυάζοντας ποιοτικό περιεχόμενο από τα μεγαλύτερα μέσα ενημέρωσης σε όλο τον κόσμο, με εξατομικευμένα εργαλεία που προσφέρουν πρόσθετες δυνατότητες στον χρήστη. Βασίζεται στην αντίληψη ότι η γνώση και η ενημέρωση πρέπει να είναι συνεχώς προσβάσιμες, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεται ο χρήστης κάθε στιγμή ή ποια συσκευή χρησιμοποιεί.
«Με περίπου 425 εκατομμύρια χρήστες στις τρεις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες, σε περισσότερες από 55 χώρες παγκοσμίως, το νέο MSN παρουσιάζει μία τεράστια δυναμική», δήλωσε η Δήμητρα Λέτσα, υπεύθυνη (executive producer) του ΜSN στην Ελλάδα. «Με περισσότερο από το 50% των ανθρώπων να έχει πρόσβαση στο περιεχόμενο μέσω των διάφορων εφαρμογών, το νέο MSN βρίσκεται παντού όπου βρίσκονται οι χρήστες», όπως είπε.
Το περιεχόμενο του MSN κατανέμεται σε δέκα ενότητες: Ειδήσεις, Οικονομία, Αθλητισμό, Υγεία και Άσκηση, Ταξίδι, Ψυχαγωγία, Ευ Ζην, Γαστρονομία, Αυτοκίνητο και Βίντεο, που θα τροφοδοτούνται από χίλια και πλέον ΜΜΕ από όλο τον κόσμο. Μεταξύ άλλων, η ενημέρωση θα περιλαμβάνει τα τελευταία στατιστικά για περισσότερα από 200 πρωταθλήματα ανά τον κόσμο, 300.000 φωτογραφημένες συνταγές κ.ά. Τη διαχείριση του περιεχομένου του ελληνικού MSN κάνει μια τετραμελής ομάδα, ενώ οι όροι οικονομικής συνεργασίας με τους παρόχους, όπως διευκρινίστηκε, παραμένουν εμπιστευτικοί.
Το νέο MSN περιλαμβάνει επίσης εύχρηστα καθημερινά εργαλεία, όπως λίστες για τα ψώνια, ώρες άφιξης πτήσεων, εργαλεία χρηματοοικονομικής διαχείρισης, ενσωματωμένη πρόσβαση σε δημοφιλείς διαδικτυακούς τόπους όπως τα Outlook.com, Facebook, Twitter, OneNote, OneDrive και σύντομα το Skype.
Το νέο MSN είναι εξατομικευμένο και διαθέσιμο σε όλες τις συσκευές. Κάθε χρήστης εύκολα μπορεί να το προσαρμόζει στις δικές του προτιμήσεις, ανεξάρτητα από το ποια συσκευή χρησιμοποιεί. Τους επόμενους μήνες, θα κυκλοφορήσουν ειδικές εφαρμογές του MSN για Windows Phone, iOS και Android, σχετικές με τις ειδήσεις, τα αθλητικά, τα οικονομικά, τα ταξίδια, τα τρόφιμα-ποτά, την υγεία-άσκηση και τον καιρό.
Ετσι, για παράδειγμα, ο χρήστης μπορεί να ρυθμίσει το MSN, ώστε να λαμβάνει πληροφορίες για τον καιρό ή την αγαπημένη του ομάδα και οι πληροφορίες αυτές θα τον ακολουθούν πάντα, είτε βρίσκεται στον υπολογιστή του στο γραφείο, είτε στην ταμπλέτα του στο σπίτι του, είτε στο «έξυπνο» κινητό του εκτός σπιτιού.
Η Ελένη Ρουχανιώτου, διευθύντρια τεχνολογίας της Microsoft Ελλάς, τόνισε ότι στόχος του MSN είναι ο χρήστης να έχει μια ενιαία εμπειρία σε όλες τις σταθερές και κινητές συσκευές του, από το τηλέφωνο και τον φορητό υπολογιστή του έως την «έξυπνη» τηλεόραση και την κονσόλα παιγνιδιών Xbox One, όπου επίσης το MSN θα είναι διαθέσιμο. Όλες οι εφαρμογές του MSN (MSN Apps) θα υπάρχουν και στην ελληνική γλώσσα, ενώ θα είναι προεγκατεστημένες στα Windows.
To δίκτυο MSN (Microsoft Network) παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως online υπηρεσία και πάροχος διαδικτυακών υπηρεσιών το 1995, παράλληλα με την κυκλοφορία του λειτουργικού συστήματος Windows 95. Έκτοτε, πέρασε από πολλές φάσεις και βελτιώσεις, μεταξύ των οποίων η ενσωμάτωση του Hotmail (ονομάζεται πλέον Outlook.com μετά το 2013) και του Messenger (παύει διεθνώς η λειτουργία του από τον Οκτώβριο), καθώς και, μετά το 2005, η «αναβάπτιση» ορισμένων υπηρεσιών του MSN υπό το νέο όνομα Windows Live, ένα brand name που πλέον η Microsoft εγκαταλείπει.