Galaxy Note 7: Η Samsung δεν είναι πρόθυμη να δώσει άλλες αποζημιώσεις
Από τότε που αναγκάστηκε να προχωρήσει στην ανάκλιση του Samsung Galaxy Note 7, η Samsung έχει προσπαθήσει να κάνει αρκετά βήματα για να επανορθώσει όσο το δυνατόν περισσότερο για την αναστάτωση που προκάλεσε.
Εκτός από τα βασικά, που ήταν να προχωρήσει σε αντικατάσταση συσκευής ή επιστροφή χρημάτων, δημοσίευσε ολοσέλιδες απολογίες σε τεράστιες εφημερίδες, στελέχη της στην Κίνα γονάτισαν για να ζητήσουν συγγνώμη. Οι άτυχοι κάτοχοι του Note 7 θα έχουν 50% έκπτωση στο Samsung Galaxy S8 ενώ η Samsung Γαλλίας απολογήθηκε με δωρεάν 128GB microSD.
Ωστόσο, για κάποιος φαίνεται πως αυτά δεν είναι αρκετά. Σύμφωνα με την Korea Herald η Samsung δέχτηκε ομαδική μήνυση από 2400 Κορεάτες, πρώην κατόχους του Note 7 που ζητούν ως αποζημίωση από 500.000 won (περίπου 426 δολάρια), για τον χρόνο και τα χρήματα που ξόδεψαν, το σωματικό και το ψυχικό σοκ που υπέστησαν.
H Samsung προσέλαβε την δικηγορική εταιρεία Lee & Ko για να αντιμετωπίσει την ομαδική αγωγή, αλλά δεν είναι η μόνη που έχει να αντιμετωπίσει. Υπάρχουν άλλες 5 ατομικές μηνύσεις χρηστών που αναφέρουν ότι έχουν υποστεί σωματικές βλάβες, όπως εγκαύματα και αναπνευστικά προβλήματα. Έτσι ζητούν το ποσό των 42 εκατ. won, που σημαίνει περίπου 35.800 δολάρια σε αποζημίωση.
Από την πλευρά της η Samsung δεν φαίνεται πως θέλει να κάνει κάτι παραπάνω κάτι που γίνεται σαφές από την έγγραφή δήλωση της στο δικαστήριο:
«We gave enough compensations and benefits to Note 7 consumers. The damages consumers are claiming are within the range that is endurable. We recalled all the products resulting in a loss of nearly 10 trillion won in order to minimize risk that consumers may face».