Galaxy Note 7: Στελέχη της Samsung γονατίζουν και απολογούνται στους Κινέζους!
Η ιστορία με το Samsung Galaxy Note 7 που έπιανε φωτιά στα χέρια των χρηστών και ανάγκασε την εταιρεία να το ανακαλέσει δυο φορές πριν το αποσύρει εντελώς, είναι σίγουρα κάτι που δεν θα ξεχαστεί εύκολα. Η ίδια το γνωρίζει αυτό και προσπαθεί να το αντιμετωπίσει.
Ο επικεφαλής του τμήματος Mobile, Dong-Jin Koh, απολογήθηκε και υποσχέθηκε να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη των πελατών. Εχθές ο ίδιος CEO της Samsung Electronics, αναφέρθηκε στην κρίση που περνά η εταιρεία. Είπε πως γνωρίζει πως να ξεπερνά τις κρίσεις και υποσχέθηκε να χρησιμοποιηθεί η κρίση αυτή ως μια ευκαιρία να γίνει ένα άλμα στο να βελτιωθεί ο τρόπος με τον οποίο δουλεύουν.
Όταν όμως μιλάμε για την αγορά της Κίνας, η οποία αποτελεί πρόκληση για τη Samsung και για πολλές εταιρείες, μια απλή απολογία δεν αρκεί. 23 στελέχη της Samsun ανέβηκαν στη σκηνή και γονάτισαν μπροστά στους παρευρισκόμενους για να ζητήσουν συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκάλεσαν με το Samsung Galaxy Note 7.
Μετά την κίνηση αυτή ασκήθηκε έντονη κριτική στη Samsung. Ωστόσο, ίδια έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι δεν ζήτησε από τα στελέχη της να γονατίσουν, αλλά πρόκειται για μια δική τους πρωτοβουλία. Αναφέρει ότι παρά την κακή επιρροή από τις εκρήξεις του Note 7 οι διανομείς συνέχισαν να υποστηρίζουν την εταιρεία και τα στελέχη αισθάνθηκαν ευγνωμοσύνη την οποία και εξέφρασαν γονατίζοντας.
Η επίσημη δήλωση της Samsung ήταν: «This was regional stock ordering event for distributors, PR had no knowledge of it beforehand. As we understand it, despite the influence of the Galaxy Note 7 explosions, distributors continued to support Samsung, and booked many orders at the event. This was extremely touching for Samsung’s top executives, and in accordance their customs they kneeled to express gratitude towards these distributors. Samsung’s China executives were also moved, and they kneeled too».