General Motors: “Αποσύρουμε τις Facebook ads γιατί δεν έχουν καμία επίδραση”
Λίγα 24ωρα πριν την είσοδο της στο χρηματιστήριο, η Facebook δέχεται ένα σημαντικό πλήγμα σε ό,τι αφορά την εικόνα της στις διαφημιστικές εταιρίες, καθώς ένας εκ των κολοσσών της αυτοκινητοβιομηχανίας, η General Motors, αποφάσισε να σταματήσει να διαφημίζεται μέσω των Facebook ads.
Παρότι δεν υπάρχει κάποια επίσημη τοποθέτηση από την GM για το ζήτημα, η WSJ ισχυρίζεται ότι έχει πληροφορίες από έμπιστη πηγή εκ των έσω, σύμφωνα με την οποία η απόφαση πάρθηκε “λόγω μηδαμινής επίδρασης στους καταναλωτές”.
Η GM λογίζεται ως η τρίτη δύναμη σε διαφημιστικά έξοδα στις ΗΠΑ, πίσω από τις Procter & Gamble και AT&T, και ξοδεύει περισσότερα από $40 εκατ./έτος για προώθηση στο Facebook εκ των οποίων τα $10 εκατ. πηγαίνουν σε πληρωμένες Facebook ads. Να σημειωθεί ότι η εταιρία θα συνεχίσει να έχει έντονη παρουσία στο Facebook, μέσα από τις δωρεάν profile pages για να βρίσκεται σε διαρκή επαφή – επικοινωνία με τους καταναλωτές
Πάντως, οι αναλυτές πιστεύουν ότι η απόφαση της General Motors δεν μπορεί να επηρρεάσει σημαντικά την ψυχολογία των επενδυτών και όλα βαίνουν καλώς για τη μεγάλη είσοδο στο χρηματιστήριο.
[via ArsTechnica]