Γιατί ο Ζούκερμπεργκ ζητάει τη βοήθεια των χρηστών του Facebook
Την βοήθεια των χρηστών του, ζητάει ο ιδρυτής του Facebook, ώστε να αποφασίσει για την πρόκληση του 2015.
Σύμφωνα με τους ψυχολόγους, στην αρχή του κάθε χρόνου, πρέπει να γράφουμε μία λίστα με τους στόχους που θέλουμε να πετύχουμε την καινούρια χρονιά.΄Έτσι, οργανώνουμε τις επιθυμίες μας και προσηλωνόμαστε στους στόχους μας, ώστε να τους επιτύχουμε.
Αυτό ακριβώς κάνει λοιπόν και ο ιδρυτής του δημοφιλέστερου κοινωνικού δικτύου, Μαρκ Ζούκερμπεργκ. Κάθε χρόνο αποφασίζει για μία πρόκληση που θα έχει να αντιμετωπίζει κατά την διάρκεια της χρονιάς. Για παράδειγμα, στο παρελθόν, έμαθε κινέζικα, γνώση που απέδειξε, κάνοντας μία παρουσίαση εξολοκλήρου στη γλώσσα, έχει βάλει στόχο να φοράει γραβάτα κάθε μέρα ή να γνωρίζει καθημερινά κάποιον που δεν εργάζεται στο Facebook.
Φέτος αποφάσισε να εκμεταλλευτεί τους 1,35 δισεκατομμύρια διαδικτυακούς του φίλους και χρήστες του Facebook και μέσω του προσωπικού του προφίλ, τους προτρέπει να κάνουν την πρότασή τους για την πρόκληση του το 2015, θέτοντας σε ψηφοφορία μία λίστα με προτάσεις.
Μέσα σε λίγες ώρες από την ανάρτηση, 26.000 χρήστες ανταποκρίθηκαν στην παράκληση του Ζούκερμπεργκ, δίνοντάς του μάλιστα ιδέες που του τράβηξαν το ενδιαφέρον.
«Να τρέχω 2 χιλιόμετρα την ημέρα, με ήλιο ή βροχή. Πολύ ενδιαφέρον. Να μάθω να παίζω ένα μουσικό όργανο. Τέλειο. Να μάθω να χορεύω. Αυτό θα ήταν πραγματική πρόκληση για μένα», είπε σχολιάζοντας μερικές από τις προτάσεις, ενώ φρόντισε να ξεκαθαρίσει στους χρήστες ότι πρόκειται καθαρά για προσωπικούς στόχους και όχι για θέματα που έχουν να κάνουν με το Facebook.