H Google δημιούργησε playable version του Doom με αλγόριθμο AI
Σε ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, η Google κατόρθωσε να δημιουργήσει μια playable version του Doom, αποκλειστικά μέσω της χρήσης ενός αλγορίθμου.
Αυτή η πρωτοποριακή εξέλιξη, που επιτεύχθηκε από το GameNGen της Google, σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς μπορεί να δημιουργήσει παιχνίδια σε πραγματικό χρόνο χωρίς να εξαρτάται από μια παραδοσιακή game engine.
Το σύστημα που βασίζεται σε νευρωνικό δίκτυο, το οποίο λειτουργεί με 20 καρέ ανά δευτερόλεπτο, είναι ικανό να προσομοιώνει πολύπλοκα περιβάλλοντα παιχνιδιών και μηχανισμούς, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στα διαδραστικά μέσα και την ανάπτυξη παιχνιδιών. Αυτή η καινοτομία θα μπορούσε να φέρει επανάσταση στη βιομηχανία των video games μειώνοντας τον χρόνο και το κόστος ανάπτυξης και ενδεχομένως να οδηγήσει στη δημιουργία νέων ειδών παιχνιδιών που εξελίσσονται δυναμικά με βάση τις ενέργειες των παικτών.