Ιδιαίτερα «ζημιάρηδες» οι χρήστες των iPhone
Στο ποσό αυτό περιλαμβάνεται το κόστος επισκευής, αντικατάστασης και ασφάλισης των κινητών τηλεφώνων ενώ χαρακτηριστικό είναι πως οι αποζημιώσεις που δίνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες για κατεστραμμένα iPhones είναι δέκα φορές περισσότερες από αυτές που δίνουν για κλεμμένες η χαμένες συσκευές.
Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης έδειξαν πως τον τελευταίο χρόνο, περισσότεροι από το 30% των κατόχων iPhone είχαν προξενήσει ζημιές στις συσκευές τους, με το 17% αυτών να έχουν προξενήσει ζημιές πάνω από μια φορά.
Οι νεότεροι κάτοχοι κινητών είναι πιο απρόσεκτοι, με έναν στους δυο κατόχους iPhone κάτω των 35 να έχουν αντιμετωπίσει κάποιου είδους καταστροφής στην συσκευή τους.
Κύριες αιτίες των καταστροφών αναδείχτηκαν οι πτώσεις, κατευθείαν από τα χέρια των χρηστών (30%), από τα πόδια τους (13%) ή από κάποιο τραπέζι (11%), ενώ ελαφρώς μειωμένα ποσοστά έχουν και οι καταστροφές από τη βύθιση των συσκευών σε νερό (18%) και από την έκθεσης της οθόνης τους σε υγρό (9%).
Μάλιστα φαίνεται πως κάποιες φορές το αυξημένο κόστος επισκευής των ζημιών ωθεί τους χρήστες στη λήψη απεγνωσμένων μέτρων. Το 6% αυτών έχουν χρησιμοποιήσει κολλητική ταινία για την επισκευή κάποιας ζημιάς, ενώ το 11% χρησιμοποιεί ακόμα το κινητό του με ραγισμένη οθόνη.
Η δημοσκόπηση πραγματοποιήθηκε από τη SquareTrade με συμμετέχοντες πάνω από 2.000 χρήστες iPhone και έλαβε υπ’ όψη της δεδομένα της εταιρείας αναλύσεων comScore.
Δείτε το Infographic: