Κλυδωνίζεται η κυριαρχία του iOS στα tablets
Αυτό δείχνουν οι τελευταίες μετρήσεις της εταιρείας Tablet & Touchscreen Strategies (TTS) για το τρίτο τρίμηνο του 2012.
Παρά τις αυξημένες πωλήσεις συσκευών, 14 εκατομμύρια από 11,1 το 2011, το ποσοστό του iPad έχει πέσει αισθητά, από το 64,5% που βρισκόταν πέρσι, στο 56,7%.
Την ίδια στιγμή τα Android tablets όχι μόνο διπλασίασαν τις πωλήσεις τους από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011, αλλά πλησιάζουν «επικίνδυνα» το iOS με 41,3%.
Όπως δήλωσε ο Peter King, διευθυντής της εταιρείας Strategy Analytics, «η ύφεση της Apple επέτρεψε στην κοινότητα του Android να κερδίσει, ανεβάζοντας το παγκόσμιο μερίδιο του Android στην αγορά στο ποσοστό ρεκόρ του 41 τοις εκατό».
Στα αποτελέσματα βλέπουμε ακόμα πως η Microsoft παρέμεινε σταθερή στις πωλήσεις της, με 0,4 εκατομμύρια συσκευές, αλλά το ποσοστό της έπεσε κατά 0,7%. Σίγουρα όμως με την κυκλοφορία του Microsoft Surface τα νούμερα του επόμενου τριμήνου αναμένεται να αυξηθούν αρκετά.
Γενικώς η αγορά των tablet παρουσίασε άνοδο 43% το τρίτο τρίμηνο του 2012, συγκριτικά με το 289% που παρουσίασε το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011.
Πρόκειται για εξαιρετικά αδύναμο ρυθμό ανάπτυξης, τον πιο αδύναμο από τότε που ξεκίνησε η σύγχρονη βιομηχανία των tablets, το 2010.