Ξεκάθαρος ο CEO της Amazon: Η τεχνητή νοημοσύνη θα μειώσει το εταιρικό προσωπικό μας τα επόμενα χρόνια

Ξεκάθαρος ο CEO της Amazon: Η τεχνητή νοημοσύνη θα μειώσει το εταιρικό προσωπικό μας τα επόμενα χρόνια

Ο διευθύνων σύμβουλος της Amazon, Άντι Τζάσι, δήλωσε στο προσωπικό της εταιρείας ότι πρέπει να αγκαλιάσουν την τεχνητή νοημοσύνη, προειδοποιώντας παράλληλα ότι η τεχνολογία αυτή θα οδηγήσει σε μείωση του εταιρικού εργατικού δυναμικού τα επόμενα χρόνια.

Η πρόβλεψη αυτή κοινοποιήθηκε μέσω σημειώματος προς τους υπαλλήλους την Τρίτη, όπου τους προέτρεψε να «δείχνουν ενδιαφέρον για την τεχνητή νοημοσύνη».

Η Amazon είναι η πιο πρόσφατη τεχνολογική εταιρεία που δημοσιοποιεί τα σχέδιά της για τη χρήση της AI, εν μέσω αυξανόμενων ανησυχιών ότι η τεχνολογία αυτή θα οδηγήσει σε ταχείες απώλειες θέσεων εργασίας παγκοσμίως.

Ολοταχώς για μείωση προσωπικού
Ο κ. Τζάσι ανέφερε ότι αναμένει η τεχνητή νοημοσύνη να επιφέρει «βελτιώσεις αποδοτικότητας», επιτρέποντας στην εταιρεία να μειώσει το εταιρικό της προσωπικό.

«Θα χρειαστούμε λιγότερους ανθρώπους για ορισμένες από τις εργασίες που γίνονται σήμερα και περισσότερους για άλλου είδους δουλειές», έγραψε.

«Είναι δύσκολο να γνωρίζουμε με ακρίβεια πού θα καταλήξει αυτό μακροπρόθεσμα, αλλά τα επόμενα χρόνια αναμένουμε ότι θα μειωθεί το συνολικό μας εταιρικό δυναμικό καθώς θα επιτυγχάνουμε αποδοτικότητα μέσω εκτεταμένης χρήσης της AI σε όλη την εταιρεία».

Η Amazon απασχολούσε άμεσα πάνω από 1,5 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως στο τέλος του περασμένου έτους. Η πλειοψηφία του προσωπικού βρίσκεται στις ΗΠΑ, όπου η Amazon είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος εργοδότης μετά τη Walmart.

Η Amazon χρησιμοποιεί AI σε «κάθε γωνία της εταιρείας»

Στο σημείωμά του, ο κ. Τζάσι ανέφερε ότι η Amazon χρησιμοποιεί την AI «σχεδόν σε κάθε γωνιά της εταιρείας» και ότι αναμένει πως η τεχνολογία αυτή θα μπορεί να εκτελεί καθημερινές εργασίες ρουτίνας.

«Πολλοί από αυτούς τους “ψηφιακούς πράκτορες” δεν έχουν ακόμα δημιουργηθεί, αλλά μην κάνετε λάθος — έρχονται και έρχονται γρήγορα», έγραψε, σημειώνοντας πως όσοι υιοθετήσουν αυτές τις αλλαγές θα είναι «σε πλεονεκτική θέση» στην εταιρεία.

Ανέφερε επίσης ότι μισό εκατομμύριο από τους πωλητές στις πλατφόρμες της Amazon ήδη χρησιμοποιούν τα εργαλεία AI της εταιρείας για τη δημιουργία πληροφοριών για τα προϊόντα τους, ενώ και οι διαφημιστές έχουν αρχίσει να τα υιοθετούν.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC