Νέα διαφημιστική καμπάνια για τον Internet Explorer 10
Ο οποιοσδήποτε χρησιμοποιεί τον Internet Explorer από την αρχική μέχρι και την τελευταία έκδοση του μπορεί να επιβεβαιώσει πως από τη στιγμή που κυκλοφόρησε ο Internet Explorer 9 η ποιότητα και η σταθερότητα του πλοηγού της Microsoft «ανέβηκε» πολλά επίπεδα. Όπως τόνισε μάλιστα και το thenextweb έχει καταφέρει να ξεπεράσει τον Safari και τον Firefox στον εντοπισμό phishing links (ύποπτων συνδέσεων), μένοντας πίσω μόνο από τον Chrome στον συγκεκριμένο τομέα.
Μετά την απαξίωση και τα ειρωνικά σχόλια που είχε εκλάβει τα περασμένα χρόνια η Microsoft για τον Internet Explorer, αποφάσισε να ακολουθήσει μια πιο ριψοκίνδυνη πολιτική για την προώθηση των τελευταίων εκδόσεων του πλοηγού της. Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι η δημιουργία μιας σειράς από βίντεο που σχολιάζουν με καυστικό τρόπο την προκατάληψη κάποιον χρηστών απέναντι στον Explorer.
Το τελευταίο βίντεο για τον Internet Explorer 10, παρουσιάζει την συμπεριφορά ενός νεαρού που «μισεί» τον Internet Explorer και δεν διστάζει να το διαλαλεί σε όλα τα forum και κοινωνικά δίκτυα. Μετά από πληροφορίες που λαμβάνει από τους χρήστες, μια από τις οποίες έχει άμεση σχέση με ένα ιδιαίτερο χόμπι του, ο «γκρινιάρης» νεαρός αναγκάζεται να παραδεχτεί πως τελικά ο νέος Internet Explorer δεν είναι και τόσο κακός.
Όπως παραδέχεται μάλιστα η εταιρεία στο τέλος του βίντεο, «οι ανατροπές έρχονται σε πολλές μορφές και μεγέθη».
Δείτε το διαφημιστικό βίντεο: