Ο Γιάννης Ρόκκας ο νέος Εxecutive Director Marketing Επικοινωνίας στον ΟΠΑΠ
Ένα από τα πιο έμπειρα στελέχη της επικοινωνίας στην εγχώρια αγορά προστίθεται στην ομάδα του ΟΠΑΠ. Ο Γιάννης Ρόκκας (φωτ.), με “βαρύ” βιογραφικό και εμπειρία στον διαφημιστικό και τραπεζικό κλάδο, αναλαμβάνει Επικεφαλής Marketing Επικοινωνίας στον ΟΠΑΠ έχοντας τη συνολική ευθύνη για τις ομάδες Brand/Above the Line, Media Buying, Sponsorships και Below the Line. Διαθέτοντας επαγγελματική εμπειρία άνω των 20 ετών θα εργαστεί με απώτερο στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της δυναμικής του brand ΟΠΑΠ και των προϊόντων της εταιρείας.
Προ της μετακίνησής του στον ΟΠΑΠ, ο Γιάννης Ρόκκας κατείχε τη θέση του Αναπληρωτή Γενικού Διευθυντή Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στην Τράπεζα Πειραιώς, έχοντας μεταξύ άλλων τη συνολική ευθύνη για τα προγράμματα μάρκετινγκ, επικοινωνίας και ενίσχυσης της εμπειρίας του πελάτη του ομίλου.
Επίσης, ο Κωστής Πάικος αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθυντή του Digital Center of Excellence, στην Ομάδα Τεχνολογίας & Digital του ΟΠΑΠ. Ο Κωστής Πάικος προέρχεται από την Eurobank, στην οποία εργάστηκε τα τελευταία 17 χρόνια και κατείχε μέχρι πρόσφατα τη θέση του Διευθυντή Digital Services & User Engagement. Στο πλαίσιο των καθηκόντων του, θα συμβάλει ενεργά στην ανάπτυξη και παροχή ψηφιακών υπηρεσιών παγκόσμιας κλάσης, τόσο εντός της εταιρείας, όσο και προς τους πελάτες του ΟΠΑΠ.