Όχι πια τα πάντα δωρεάν στο Facebook
Η πίεση για αύξηση της κερδοφορίας φαίνεται ότι εντείνεται στο Facebook μετά την αρνητική είσοδό του στο χρηματιστήριο.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι λανσάρει στις ΗΠΑ και σε 20 ακόμα χώρες μια δοκιμαστική λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν προκειμένου να αυξήσουν τους αναγνώστες των αναρτήσεών τους.
Η νέα υπηρεσία, με την ονομασία Promoted Posts, υποτίθεται ότι προορίζεται για ανακοινώσεις γάμων, προσκλήσεις για πάρτι και άλλες αναρτήσεις ιδιαίτερης σημασίας, χωρίς όμως να υπάρχει περιορισμός ως προς το περιεχόμενο.
Σε πρώτη φάση, η τιμή για τη συγκεκριμένη υπηρεσία καθορίστηκε στα 7 δολάρια ανά ανάρτηση.