Οι χρήστες iPhone 5 «σερφάρουν» περισσότερο στο διαδίκτυο
Τα νέα δεδομένα προέρχονται από την Chitika Insights, η οποία διεξήγαγε μια ανάλυση με βάση εκατομμύρια εμφανίσεις διαφημίσεων, σε διάστημα επτά ημερών από τις 3 έως τις 9 Οκτωβρίου. Μετρώντας τις διαφημίσεις που εμφανίζονταν στους browser των δυο συσκευών, οι ερευνητές ανακάλυψαν πως στον συνολικό όγκο δεδομένων που των δυο συσκευών, το iPhone 5 ξεπερνούσε το Galaxy S3 με ποσοστό 56% έναντι 44% που σημείωσε το smartphone της Samsung.
Εκείνη τη περίοδο μάλιστα το iPhone 5 δεν είχε ακόμα «κλείσει» τρεις εβδομάδες κυκλοφορίας, αφού κυκλοφόρησε στις Ηνωμένες Πολιτείες στις 19 Σεπτεμβρίου ενώ το Galaxy S3 είχε κυκλοφορήσει σχεδόν πέντε μήνες νωρίτερα, στις 29 Μαΐου.
Είναι γνωστό πως ο Safari χρησιμοποιείται γενικώς πολύ περισσότερο από τον ενσωματωμένο browser του Android, αυτό όμως δεν σημαίνει πως οι κάτοχοι του iPhone ξεπερνούν τους κατόχους Android σε αριθμό, ίσως ούτε και το ότι χρησιμοποιούν λιγότερο το internet στις συσκευές τους.
Η ύπαρξη διαφορετικών browser τους οποίους επιλέγουν να χρησιμοποιούν οι χρήστες (HTC, Chrome, Firefox, Maxthon και λοιποί), αυξάνει κατά πολύ τις πιθανότητες στατιστικού λάθους σε μια τέτοια σύγκριση. Αυτό μπορεί να κάνει τον Safari και κατά συνέπεια το iPhone να φαίνεται πως κατέχει πολύ μεγαλύτερο ποσοστό από ότι στην πραγματικότητα.