«Οι φήμες επηρεάζουν τις πωλήσεις μας»

«Οι φήμες επηρεάζουν τις πωλήσεις μας»
 
Ένας από τους λόγους που η Apple δεν κατάφερε να φτάσει τις εκτιμήσεις των αναλυτών όσον αφορά τα κέρδη της για το τελευταίο οικονομικό τρίμηνο του 2012 ήταν οι μειωμένες πωλήσεις iPad.

Μπορεί οι πωλήσεις iPhone να σημείωσαν ικανοποιητική άνοδο της τάξης του 58% από πέρσι, το iPad όμως δεν τα πήγε τόσο καλά. Πουλήθηκαν «μόνο» 14 εκατομμύρια κομμάτια, αύξηση της τάξης του 26% η οποία ήταν αρκετά χαμηλότερη από την αναμενόμενη.

Που οφείλεται αυτό; Ο Tim Cook μιλώντας σε επενδυτές της Apple υποστήριξε πως σίγουρα ένας από τους λόγους ήταν οι εποχιακές διακυμάνσεις, αλλά δεν στάθηκε μόνο εκεί. Πρόσθεσε ακόμα πως «μαζί με όλα αυτά, είναι σαφές ότι οι καταναλωτές καθυστερούν την αγορά tablets λόγω της φημολογίας, η οποία εντάθηκε τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο».

Κάτι τέτοιο θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένο από την εταιρεία. Όταν οι καταναλωτές μαθαίνουν για την επικείμενη κυκλοφορία μιας νέας συσκευής, έστω και από φήμες το πιο λογικό είναι να μην προβούν σε νέες αγορές, πριν τουλάχιστον δουν την φημολογούμενη συσκευή. Αυτός ίσως είναι και ένας λόγος που η Apple προσπαθεί να κρατά μυστική την ύπαρξη κάθε νέας συσκευής, κάτι που δεν κατάφερε να κάνει φέτος ούτε με το iPhone 5 ούτε με το iPad Mini.

Με τον ίδιο τρόπο οι φήμες για το iPhone 5 είχαν επηρεάσει σημαντικά τις πωλήσεις της εταιρείας τον Ιούλιο. Τότε, ο Peter Oppenheimer, οικονομικός διευθυντής της Apple δήλωσε πως «διαβάζουμε εικασίες σχετικά με ένα νέο iPhone όπως και εσείς, και πιστεύουμε ότι αυτό προκαλεί καθυστερήσεις στις πωλήσεις».

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC