Οι πιο συχνές ερωτήσεις που κάνουμε… στο κινητό μας
Τον τρόπο αξιοποίησης της φωνητικής αναζήτησης αποκαλύπτει έρευνα
Τον τρόπο που χρησιμοποιούν τη φωνητική αναζήτηση οι χρήστες smartphones προσπάθησε να εξακριβώσει η Google, μέσω έρευνας. Μάλιστα, ο τεχνολογικός κολοσσός ενδιαφέρθηκε για τις διαφορές στον τρόπο αναζήτησης, μεταξύ των νεότερων και των μεγαλύτερων ηλικιακά χρηστών.
Από την έρευνα προέκυψε ότι το 55% των νέων ηλικίας από 13 έως 17, χρησιμοποιούν τη φωνητική αναζήτηση τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για χρήστες άνω των 18 είναι 41%.
Όσον αφορά τις δραστηριότητες που οι Αμερικάνοι πραγματοποιούν με τη βοήθεια της φωνητικής αναζήτησης, η κλήση κάποιου είναι η πιο συχνή χρήση μεταξύ των νέων. Αντίθετα, οι ενήλικοι χρησιμοποιούν τη φωνητική αναζήτηση πιο συχνάγια να λάβουν οδηγίες προσανατολισμού.
Η δεύτερη πιο δημοφιλής χρήση της υπηρεσίας από ενήλικους είναι η υπαγόρευση κειμένου, κάτι που φαίνεται πως δεν ενδιαφέρει τους νεότερους οι οποίοι αντίθετα προτιμούν να ζητούν βοήθεια για τις σχολικές εργασίες καθώς και να ρωτούν τη συσκευή τους… τι ώρα είναι.
«Βρήκαμε ότι για τους νεαρούς, η φωνητική αναζήτηση είναι τόσο φυσική, όσο είναι και ο έλεγχος των κοινωνικών δικτύων και φαίνονται ιδιαίτερα δημιουργικοί για το πώς και πότε να την χρησιμοποιήσουν», δήλωσε ο Scott Huffman, στέλεχος της Google.
Την έρευνα διεξήγαγε η Northstar Research κατόπιν παραγγελίας της Google και στο πλαίσιο αυτής συγκέντρωσε απαντήσεις από 1.400 Αμερικανούς.