Πώς τα κινητά άλλαξαν δραστικά τις συνήθειες των Ελλήνων
Η έλευση των πρώτων κινητών, εκεί στα μέσα της δεκαετίας του ’90- άλλαξαν δραστικά την άποψη που είχαν οι Έλληνες για την επικοινωνία. Μπορεί να ήταν βαριά και δυσλειτουργικά, αλλά διαμόρφωναν μια καινούργια κουλτούρα γύρω από τι λένε «τηλέφωνο».
Εύκολα, λοιπόν, μπορεί να αντιληφθεί κανείς πως τα μοντέρνα, «ευφυή» κινητά έχουν αλλάξει ολοκληρωτικά τη σχέση που έχει ο μέσος Έλληνας όχι μόνο με την επικοινωνία, αλλά και με την καθημερινότητά του.
Όπως αναφέρει το Vima.gr, ο «εθισμός» των πολιτών με τα «ευφυή» κινητά τηλέφωνα διαμορφώνει ένα νέο πεδίο στην αγορά, καθώς οι κινητές συσκευές δημιουργούν καινούργιες συνήθειες για τους καταναλωτές, που έρχονται να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων. Μάλιστα, μέσω της επεξεργασίας μεγάλου όγκου δεδομένων, είναι πλέον εφικτό για τις επιχειρήσεις που έχουν τα κατάλληλα εργαλεία, να εστιάσουν ακριβώς στους χρήστες που θέλουν.
Σύμφωνα με τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της Warp.ly κ. Γιάννη Δοξαρά, η στροφή των καταναλωτών προς την κινητή ευρυζωνικότητα είναι τέτοια που πλέον το 1/3 της κίνησης του ελληνικού Διαδικτύου πραγματοποιείται από κινητές συσκευές, χωρίς μάλιστα να συνυπολογίζονται σε αυτές τις επιδόσεις οι ψηφιακές εφαρμογές.
Ο ιδρυτής της Warp.ly προέβλεψε την Τρίτη στην Αθήνα, κατά τη διάρκεια παρουσίας της καινούργιας πλατφόρμας της εταιρείας για Mobile Marketing και CRM, ότι ως το τέλος του 2015 η ιντερνετική κίνηση μέσω κινητών και ταμπλετών θα φτάσει το 50% στην Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι περί το 70% της διαδικτυακής κίνησης στις κινητές συσκευές έχει νήμα εκκίνησης στο Facebook.
Σύμφωνα με τον κ. Δοξαρά, υπάρχει πεδίον δόξης λαμπρό στη διαφημιστική αγορά του Διαδικτύου, ιδίως δε στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, ενώ το κοινό άνω των 45 ετών αποτελεί μία ιδιαίτερα δυναμική πληθυσμιακή ομάδα του Διαδικτύου. Ένα παράδειγμα αυτών των αλλαγών, όπως είπε ο κ. Δοξαράς, είναι ότι κάθε μέρα γίνονται στη χώρα μας μέσω κινητών συσκευών περί τις 5 χιλιάδες παραγγελίες φαγητού «ντελίβερι».