Πώς το Twitter πειραματίζεται με δημοσκοπήσεις και ψηφοφορίες
Tη δυνατότητα για τη δημιουργία ψηφοφοριών και δημοσκοπήσεων μέσω της εφαρμογής και του site του παρέχει σε επιλεγμένους χρήστες του το Τwitter.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Guardian, το νέο αυτό χαρακτηριστικό, το οποίο έχει τη μορφή δύο επιλογών, είναι διαθέσιμο σε μέλη του προσωπικού του Twitter και κάποιους verified λογαριασμούς. Το χαρακτηριστικό αυτό είναι ενσωματωμένο στο ίδιο το tweet, και δεν είναι συμβατό με «τρίτες» εφαρμογές, όπως το Hootsuite ή το Tweetdeck.
Σε σχετική ανακοίνωση επιβεβαιώνεται το πείραμα, αλλά δεν διευκρινίζεται εάν η δυνατότητα θα παραμείνει μόνιμα ή αν θα διατεθεί σε όλους τους χρήστες.
Η ουσία της υπόθεσης είναι ότι όλοι μπορούν να συμμετέχουν σε ένα poll, αλλά λίγοι μπορούν να δημιουργήσουν ένα.
Επί της παρούσης φαίνεται ότι τα polls έχουν διάρκεια ζωής 24 ώρες, και οι συμμετέχοντες ενημερώνονται πόσος χρόνος απομένει, πόσοι έχουν ψηφίσει, καθώς και για τα αποτελέσματα σε ποσοστά.
Μέχρι τώρα οι αντιδράσεις φαίνεται πως είναι κυρίως θετικές, με τις ψηφοφορίες να φαίνονται ιδιαίτερα χρήσιμες όσον αφορά σε brands. Υπάρχουν ωστόσο και παράπονα, και επικεντρώνονται κυρίως στην έλλειψη της ενσωμάτωσης «τρίτων εφαρμογών», αλλά και τη μη εμφάνιση σε timelines και embedded tweets της ίδιας της ψηφοφορίας, καθώς εμφανίζεται μόνο η ερώτηση.
Δεν είναι η πρώτη φορά που το Twitter πειραματίζεται με ψηφοφορίες, καθώς είχε κάνει κάτι τέτοιο το 2014 για τα βραβεία Όσκαρ, ωστόσο εκείνη η ψηφοφορία (Poptip) ήταν διαθέσιμη μόνο για την εφαρμογή για φορητές συσκευές.