PS5 Pro: Η κατά 45% ταχύτερη GPU αρκετή για παιχνίδια που χρησιμοποιούν δυναμική ανάλυση, λέει το Digital Foundry
Σύμφωνα με το Digital Foundry, η κατά 45% ταχύτερη GPU του PS5 Pro θα είναι αρκετή για να διορθωθούν τα όποια θέματα μπορούν να προκύψουν σε παιχνίδια που κάνουν ευρεία χρήση του dynamic resolution scaling.
Λέγεται ότι παιχνίδια που χρησιμοποιούν κατά κόρον το AMD FSR 2, όπως το Star Wars Jedi Survivor, το Avatar Frontiers of Pandora, το Final Fantasy VII Rebirth και το Final Fantasy XVI, που δείχνουν θολά στο Performance Mode, το Immortals of Aveum και κάθε άλλο παιχνίδι με VRR mode, όπως τα God of War Ragnarok, Marvel’s Spider-Man 2, Ratchet and Clank: Rift Apart, The Last of Us: Part I kai The Last of Us Part II Remastered, θα επωφεληθούν σημαντικά από το PlayStation Spectral Super Resolution και το Ultra Boost Mode.
Σε παιχνίδια που δεν χρησιμοποιούν dynamic resolution scaling και ήδη τρέχουν σε σταθερά 30 ή 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο δεν θα υπάρξει κάποια άμεση ορατή διαφορά και θα απαιτηθεί patch για να εκμεταλλευτούν την ισχύ της κονσόλας. Αυτό που μένει, δηλαδή το βασικότερο όλων είναι να ανακοινωθεί το PS5 Pro.