PS5 Pro: Στη χρήση παλαιότερης έκδοσης του PSSR ίσως οφείλεται η χαμηλή ποιότητα των γραφικών σε ορισμένους τίτλους

PS5 Pro: Στη χρήση παλαιότερης έκδοσης του PSSR ίσως οφείλεται η χαμηλή ποιότητα των γραφικών σε ορισμένους τίτλους

Η υλοποίηση του PSSR upscaler του PlayStation 5 Pro δεν είναι ιδανική σε όλα τα παιχνίδια, λόγω του ότι σε ορισμένες περιπτώσεις έχει χρησιμοποιηθεί μία παλαιότερη έκδοσή του. Σχολιάζοντας στο ResetERA, σε ένα thread σχετικά με το απογοητευτικό update του Star Wars Jedi: Survivor για το PS5 Pro, ένας developer με όνομα Koralsky αναφέρθηκε στη χαμηλή ποιότητα της εικόνας που παράγει το PSSR σε ορισμένους τίτλους, αποκαλύπτοντας ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν χρησιμοποιείται η πιο ενημερωμένη έκδοση του upscaler.

Αναφορικά με το νεότερο παιχνίδι της σειράς της Respawn, ο developer επιβεβαίωσε ότι χρησιμοποιείται το SDK 9, καθώς το παιχνίδι έχει δημιουργηθεί με την Unreal Engine 4, οπότε δεν ήταν δυνατή η χρήση της πιο πρόσφατης έκδοσης του PSSR, καθώς σε αυτή την περίπτωση απαιτείται SDK 10 ή νεότερο. Ο Koralsky συνεχίζει λέγοντας ότι στο μέλλον μπορούμε να αναμένουμε τίτλους περισσότερο βελτιωμένους με τη βοήθεια του PSSR, με αποτελέσματα καλύτερα από αυτά των TSR και FSR, απλά θα πρέπει οι παίκτες να κάνουν υπομονή για 6 ως 12 μήνες.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κατασκευή Ιστοσελίδων WEBTEC