Σε εφαρμογή νέος αλγόριθμος της Google
Στόχος να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στα mobile websites
Σε εφαρμογή τέθηκε σήμερα ο νέος αλγόριθμος της Google, μία αναβάθμιση που στόχο έχει να κάνει πιο φιλική προς τους χρήστες κινητών τηλεφώνων τη διαδικασία αναζήτησης και προβολής των αποτελεσμάτων.
Η ενημέρωση αυτή θα εξετάζει πόσο «φιλική» προς τους browsers κινητής τηλεφωνίας είναι μία ιστοσελίδα και ανάλογα θα εμφανίζει τα αποτελέσματα της αναζήτησης. Από αυτό θα επωφεληθούν ιδιαίτερα οι εταιρείες που έχουν επενδύσει στη σωστή διαμόρφωση της ιστοσελίδας τους, καθώς θα εμφανίζονται υψηλότερα στη λίστα των αποτελεσμάτων.
Με την αλλαγή αυτή η Google έχει στόχο να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στα mobile websites (ιστοσελίδες που εμφανίζονται σωστά στις συσκευές κινητής τηλεφωνίας) ώστε να διευκολύνει τους χρήστες στο να μπορούν να πραγματοποιούν επιτυχώς αναζητήσεις μέσω των smartphones τους. Η αναβάθμιση αναμένεται να έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στη διαδικασία αναζήτησης σε σχέση με τις δύο προηγούμενες ενημερώσεις που είχαν γίνει στον αλγόριθμο, τις Panda και Penguin που είχαν επηρεάσει το 12% και το 3% των αποτελεσμάτων αναζήτησης αντίστοιχα.
Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα The Guardian, η αναβάθμιση στον αλγόριθμο της Google έχει σχεδιαστεί ώστε να παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες smartphones να αναζητούν και να βρίσκουν ιστοσελίδες οι οποίες είναι πλήρως λειτουργικές στις συσκευές κινητής τηλεφωνίας.
Η εταιρεία είχε κάνει στο παρελθόν διάφορες αλλαγές στον αλγόριθμο και την τεχνολογία που χρησιμοποιείται για την μηχανή αναζήτησής της, ωστόσο ελάχιστες ήταν οι φορές που τις είχε δημοσιοποιήσει. Το γεγονός ότι έγινε επίσημη ανακοίνωση, πιθανόν σημαίνει ότι η εταιρεία προσδοκά πως η ενημέρωση αυτή θα επιφέρει μεγάλες αλλαγές.