Στη «μάχη» των έξυπνων ρολογιών και η Micrososft
Η συμμετοχή της Micrososft όμως στη διαμόρφωση του trend δεν ήταν και τόσο αναμενόμενη. Δημοσίευμα της έγκυρης και αρκετά μετρημένης Wall Street Journal αναφέρει ότι η γνωστή εταιρεία απευθύνθηκε ήδη σε προμηθευτές εξαρτημάτων στην Ασία, προκειμένου να διερευνήσει το κόστος κατασκευής ενός «smart watch».
Επίσης ένα στέλεχος εταιρείας του χώρου ανέφερε στην εφημερίδα ότι έχει ήδη μεταβεί στο Redmond για να συζητήσει με τους ιθύνοντες της Microsoft σχετικά με το project του ρολογιού. H Microsoft δεν επιβεβαίωσε αλλά ούτε και διέψευσε το δημοσίευμα, με αποτέλεσμα να μισο-επιβεβαιώνει την παροιμία με τον καπνό και τη φωτιά…
Άλλωστε η Microsoft είχε επιχειρήσει να μπει στο συγκεκριμένο χώρο πριν πέντε χρόνια με το Smart Watch, που αποκαλούσε SPOT, ένα πρωτοποριακό για την εποχή του ρολόι, το οποίο συνεργαζόταν με την υπηρεσία MSN Direct.
Η Microsoft συνεργάστηκε τότε με μεγάλα ονόματα της σύγχρονης ωρολογοποιίας (Fossil, Suunto, Swatch και Tissot) και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό, τουλάχιστον από τεχνολογικής άποψης.
Η αποτυχία του συγκεκριμένου project εξηγείται από την υψηλή τιμή του (πάνω από 800 δολάρια), αλλά και τη χαμηλή διείσδυση και την περιορισμένη λειτουργικότητα του MSN Direct. Μένει να δούμε αν έμαθε από τα λάθη της.