Τα Google Analytics μετατρέπονται σε… Social Analytics
Mάλιστα σύμφωνα με την εταιρεία, θα δίνεται η δυνατότητα στο χρήστη να ορίζει τους στόχους που τον ενδιαφέρουν, είτε πρόκειται για αγορά, είτε για την εγγραφή του επισκέπτη σε ένα newsletter ή απλώς την επίσκεψή του σε ένα site.
Το Google Analytics στη συνέχεια δείχνει όχι απλώς τον αριθμό των επισκέψεων που έφτασαν στη σελίδα μέσω κοινωνικών δικτύων (και ποιών) αλλά και πόσες από αυτές τις επισκέψεις αυτές οδήγησαν, τελικά, στην ολοκλήρωση του στόχου που είχε τεθεί.
Παράλληλα όμως θα υπάρχει και η λειτουργία Activity Stream η οποία θα αναλύει όσα συζητούν οι χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα για την συγκεκριμένη ιστοσελίδα.
Βέβαια, το Activity Stream θα αντλεί δεδομένα μόνο από τις υπηρεσίες που έχουν συνδεθεί στην ειδική υπηρεσία της Google. Δηλαδή το Disqus, το Digg και το Reddit όπως φυσικά και το Google+ ενώ, όπως θα περίμενε κανείς, απουσιάζει το Facebook και το Twitter.